Priemonių rinkinys klestinčiam internetiniam verslui
Updated: Apr 27, 2020

Populiarus teiginys, kad verslas yra tiek geras, kiek geri jame dirbantys žmonės, dabar turi dar daugiau prasmės. Šie iššūkių pilni laikai, kuriuos atnešė naujasis koronavirusas, daro įtaką darbo aplinkai, kurią žinojome iki šiol. Verslai kreipia visas savo jėgas į internetinį sektorių, o individualūs darbuotojai taip pat siekia rasti išradingų sprendimų naujai atsirandantiems rinkos poreikiams.
Atsižvelgdami į tai, sukūrėme priemonių rinkinį skaitmeniniam pasauliui, kuris padės šiais besikeičiančiais laikais. Nepaisant to, ar kuriate pirmąjį savo internetinį verslą, ar ieškote būdų, kaip padėti jau veikiančiam, šis gidas padės valdyti ir auginti prekės ženklą (net ir iš namų).
Verslo plėtra internete
Profesionalių šablonų pasirinkimas
Pirmasis žingsnis, steigiant internetinį verslą, turėtų būti tinklalapio kūrimas. Pradėkite nuo dizainerių sukurtų šablonų iš šios kolekcijos. Pasirinktą šabloną galėsite keisti ir tvarkyti, nepaisant to, ar kuriate internetinę parduotuvę, asmeninį puslapį ar dizaino portfolio.
Pagrindinio puslapio pavyzdžiai
Pagrindinis puslapis yra pirmas dalykas, kurį pamato žmonės apsilankę jūsų tinklalapyje. Nesvarbu, ar bandote pritraukti naujus klientus, ar auginti pasitikėjimą prekės ženklu – pagrindinis tikslas yra sudaryti gerą pirmą įspūdį. Šie 25 pirmojo puslapio pavyzdžiai suteiks jums įkvėpimo kuriant savąjį.
Prekės ženklo identiteto kūrimas
Turėti aiškiai išreikštą prekės ženklo identitetą yra viena iš fundamentalių sėkmingo verslo dalių. Sužinokite daugiau apie tvirto ir stabilaus prekės ženklo svarbą ir kaip nuo pagrindų sukurti savitą įmonės tapatybę.
Spalvos turi milžinišką svarbą tinklalapio estetikai, taip pat svarbus aspektas – spalvų psichologija, kuri parodo, kaip skirtingi atspalviai bei šešėliai gali paskatinti įvairias emocijas. Pateikiame 50 tinklalapių pavyzdžių su žvilgsnius prikaustančiomis spalvomis.
Prekės ženklo logotipas matomas beveik kiekviename žingsnyje ir užima pagrindinį vaidmenį prekės ženklo identitete. Žinoma, logotipo, kuris atspindi visas įmonės dalis kūrimas nėra itin lengvas. Šie patarimai padės perkelti logotipo kūrimo procesą į kitą lygį, nuo tapatybės paieškų iki paskutinių logotipo kūrimo akcentų.
Internetinio verslo valdymas
Atnaujintas tinklalapis gali padėti išsiskirti iš kitų. Tam, kad internetinis puslapis išliktų aktualus, privaloma atlikti tiek mažus pakeitimus, tiek didelės apimties pokyčius – puslapio turinys ir dizainas turi neatrodyti pasenęs. Tik nepamirškite informuoti tinklalapio lankytojų apie verslo pasikeitimus, naujas funkcijas ar pasikeitusias pristatymo sąlygas.
Internetinių parduotuvių gidas
Šiuo metu internetinės parduotuvės susiduria su unikaliais pokyčiais. Jei valdote e-komercijos tinklalapį, turite atkreipti dėmesį į daugelį dalykų: prekių likučius, atšauktus ar nepristatytus užsakymus – tai padės užsitarnauti kliento pasitikėjimą.
Internetinio verslo reklama
Nemokami marketingo įrankiai, skirti verslo auginimui
Jei kas nors jums sakė, kad nieko nėra nemokamo, tai tik todėl, kad dar nežino apie šiuos 10 nemokamų būdų, kaip auginti savo verslą. Norite pasakoti apie savo prekes socialinėje medijoje? Tai nemokama. Pradėti rašyti blog‘ą? Taip pat – nemokama. Peržiūrėkite šias prieinamas ir veikiančias strategijas, skirtas gerinti internetinį įvaizdį.
Elektroninio pašto marketingas yra galingas įrankis, tiesiogiai kreipiantis į savo klientų bazę, tačiau, kaip sužinoti ar jūsų laiškai pasiekia tikslą ir yra peržiūrimi? Gražiai sumaketuotas tekstas ir grafinės detalės gali suteikti daug papildomos naudos. Prieš išsiųsdami pirmuosius savo naujienlaiškius peržiūrėkite šiuos dizaino patarimus ir jų pavyzdžius.
Turinio kūrimas bei viešinimas
Podcast‘as yra puikus būdas komunikuoti su savo auditorija. Viskas, ko reikia jo kūrimui – mikrofonas ir audio įrašymo įranga. Podcast‘o kūrimas suteiks progą informuoti ir puoselėti kontaktą su savo klausytojais, taip pat burti bendruomenę aplink savo prekės ženklą.
Sukurkite internetinį seminarą
Sukurkite internetinį seminarą, kuriame galėsite pasidalinti savo išmintimi. Nesvarbu, ar jis iš anksto įrašytas, ar rodytas gyvai, mokamas ar ne. Internetinis seminaras suteikia galimybę mokyti savo auditoriją apie tai, kas jus žavi.
Rašyti apie savo industrijos patirtis ir pamokas, dalintis vertingais patarimais su savo skaitytojais yra efektyvi prekybos skatinimo praktika. Šios blog‘ų temų idėjos tiks daugeliui verslų.
Visuomet kurk kokybišką turinį
Viskas paprasta: išlaikykite auditorijos susidomėjimą ir jaudulį savo prekės ženklu, nuolat tobulinkite turinio strategiją. Įtraukite išskirtinių ir netikėtų kampų savo tinklalapyje ar blog‘e, pasistenkite įtraukti savo klientus, dalinkitės jų istorijomis, naudokite grotažymes.
Įkvėpimo paieškos
Ne visada lengva išlikti motyvuotam. Kartais mums reikia lengvo paskatinimo. Planuojate įveikti darbo užduotį, atlikti karjeros pokytį ar tiesiog įgauti pasitikėjimo? Šie motyvuojantys podcast‘ai suteiks reikalingo pastūmėjimo.
Įkvėpkite save su 100 motyvuojančių citatų. Maya Angelou, Nelson Mandela, Vivienne Westwood ir kitų garsių žmonių iškalbingos citatos suteiks postūmį ir padės pasiekti savo tikslų.