Penki paprasti būdai, padėsiantys vartotojams pasiekti tikslą jūsų tinklalapyje


Visi esame unikalūs ir individualūs, tačiau mūsų smegenų darbas yra stebėtinai panašus. Marketingo specialistai šį panašumą sėkmingai išnaudoja didinant produktų pardavimus ir padedant vartotojui jūsų tinklalapyje surasti tai, ko jis ieško. Tačiau dėl to jūs neturite jaustis kalti – tai visada yra vienas iš verslo prioritetų, net ir turint nepriekaištingą verslo planą, internetinę svetainę ar aktyviai dalyvaujant socialinėse medijose.


Straipsnyje jums atskleisime penkias labai paprastas gudrybes, kurias galite panaudoti, norėdami padidinti konversijos rodiklį ir įgyti lojalius klientus.


1. Padarykite savo CTA matomą ir spalvotą


Nepaisant viso įdėto darbo į internetinį tinklalapį, svarbiausias elementas svetainėje yra kvietimas veikti (angl. CTA – Call to action) – trumpos frazės, kurios skatina jūsų interneto auditoriją imtis neatidėliotinų veiksmų. Jei jūsų tikslas yra parduoti produktus, turėti potencialius klientus ar sulaukti daugiau naujienlaiškių prenumeratorių, būkite tikri, kad CTA tikslus padarys lengvai įmanomus ir matomus.

Kitas būdas išskirti CTA yra spalvos. Jei siekiate nuoseklumo, sukurkite spalvų paletę savo verslui ir pritaikykite ją CTA.


2. Sukurkite tinklaraštį


Kurkite tinklaraštį apie savo verslą ar kuriamą produktą ir reguliariai rašykite informacinius pranešimus jame. Jei dalinsitės turimomis žiniomis blog‘e, tai padės ne tik jūsų SEO reitingui, bet ir padidins tikimybę, kad klientas ras informaciją apie jūsų įmonę ar produktą paieškos sistemose. Kuo daugiau tinklaraščio įrašų rašysite ir skelbsite, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų straipsniai bus rodomi paieškos sistemų rezultatuose. Matydami jūsų įmonės vardą klientai galės įsiminti ir jūsų kuriamą prekės ženklą.


Galiausiai, teikdami naudingą informaciją savo tinklaraštyje bus stiprinamas jūsų ryšys su skaitytojais, todėl tapsite patikimesni klientams, kas prisidės ir prie prekinio ženklo stiprinimo.


3. Vartotojo patirtis – paprasta


Kiekvienas potencialus klientas, užsukęs į bet kurį internetinį tinklalapį nori matyti tai, dėl ko atėjo arba lengvai rasti tai, ko ieško. Raktas į sėkmę yra užtikrinimas, jog UX (vartotojo patirtis) būtų aiški ir paprasta. Jūsų pagrindinis tikslas yra išlaikyti informaciją aiškią, tuo pačiu patenkinant kliento poreikius. Tai lengvai galima išspręsti sukuriant D.U.K. (dažniausiai užduodamus klausimus), leidžiančius išlaikyti informaciją suprantamą ir aiškią.


Papildomas patarimas: jei bandote surinkti informaciją iš lankytojų prašydami jų atsakyti į kelis klausimus, į apklausą dėkite tik būtiniausius, neapsunkindami klientų klausimų pertekliumi.


4. Pridėkite atsiliepimų funkciją į savo svetainę


Sukurdami atsiliepimų funkciją savo svetainėje, jūs turite galimybę pritraukti būsimus potencialius klientus. Esamų klientų atsiliepimai padės sukurti sąžiningą ir teisingą nuomonę apie jūsų kuriamą produktą. Geriausias būdas gauti atsiliepimus yra klausti pačių klientų – pirmą kartą apsiperkantis klientas galimai nepaliks atsiliepimo, tačiau grįžęs pirkėjas tikrai įvertins jūsų kuriamą produktą.


Taip pat, jūs galite skatinti pirkėją siūlydami nuolaidų kuponus už sąžiningą produkto apžvalgą ir įvertinimą.


5. Suteikite pasiūlymą, kurio būtų sunku atsisakyti


Pasiūlykite klientams neįtikėtinai gerą sandorį – tokį, kokio jie niekur kitur negalės rasti. Nors galite šiek tiek rizikuoti faktoriumi „per daug gerai, kad būtų tiesa“, tačiau tai nėra svarbu, ypač, kai klientai ras jūsų pasiūlymą, kurio bus per daug sunku atsakyti.

Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania