Marketingo tendencijos 2019 m.


Nenumaldomai artėja laikas išsikelti tikslus naujiems metams. Jeigu esate verslininkas ar verslininkė, tikrai kaskart svarstote, kaip galėtumėte išsiskirti iš konkurentų. Mes esame pasiruošę jums padėti pasitikti artėjančius metus, sustiprinus savo prekės ženklo įvaizdį, todėl dalinamės populiariausiomis marketingo tendencijomis 2019 m., kurių dėka jūsų verslas tikrai išsiskirs iš kitų bei patrauks klientų dėmesį.


1. Tapkite savo įmonės veidu


Dėka didesnio skaidrumo socialiniuose tinkluose mes žinome didžiausių įmonių įkūrėjus (prisiminkite Mark‘ą Zukerberg‘ą, kuris tapo įmonės veidu). Ši tendencija taps vis populiaresnė ir 2019 m. Kaip veikia marketingas šioje situacijoje? Klientai jaučiasi geriau, tampa labiau įsitraukę į turinį, kai žino, kaip atrodo įkūrėjas, gali stebėti jo veiksmus socialiniuose tinkluose ir kitur. Tai tiesiogiai turi įtakos didėjantiems pardavimams. Nuo ko pradėti? Filmuokite tiesiogines vaizdo transliacijas jūsų socialinio tinklo paskyroje ir praneškite įmonės naujienas arba pats (-i) demonstruokite jūsų produktą.


2. Atsižvelkite į BDAR


2018 m. mums atnešė bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR). Ką iš tikro reiškia tos keturios raidės ir kaip jos susijusios su kibernetiniu saugumu? Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas, kuris buvo pradėtas taikyti 2018 m. gegužės mėn., yra Europos Sąjungos priemonė, įgyvendinta siekiant padidinti duomenų saugumą ribojant įmonių veiksmus, naudojant asmeninę vartotojų informaciją – į tai įeina ir reklama. Todėl planuojant savo komunikacijos ar marketingo veiksmus, būtinai apgalvokite apie privatumo nustatymus.


3. Parodykite, kad esate savo srities ekspertai


Ši tendencija niekada nepasens. Rašykite ir dalinkitės savo sukauptomis žiniomis su klientais ir įrodykite, kad jūs išmanote savo sritį. Puikus būdas dalintis tokia informacija yra tinklaraščio rašymas. Blog‘as yra puiki terpė, kur jūs galite dalintis specifinėmis savo srities naujienomis bei parodyti savo entuziazmą. Skaitytojai galės pajusti jūsų aistrą darbui ir bus pozityviai nusiteikę jūsų prekės ženklo atžvilgiu.


4. Integruokite išmanius garsiakalbius savo tinklalapyje


Galite tikėti, galite – ne, bet išmanių garsiakalbių atsiradimas ir neseniai visur pristatytų balso asistentų tendencija su laiku tik augs – iki 2020 m. planuojama, kad 30 % paieškų bus vykdoma būtent tokiu būdu. Operacinėms sistemoms tampant vis labiau sofistikuotomis atsiveria naujos galimybės optimizuoti savo verslą, prisitaikant prie naujų patobulinimų. Pirmas būdas, kaip galima sinchronizuoti savo prekės ženklą su Alexa, Siri ar kitais balso asistentais, yra praplečiant savo raktažodžius, kuriuos naudojate savo tinklalapio turinyje bei SEO nustatymuose, įtraukiant tuos, kuriuos vartotojai gali balsu įvardinti, ieškodami paslaugos internete.


5. Kurkite audio turinį

Kitas būdas, kaip galima integruoti savo prekės ženklą į klientų gyvenimą – garso įrašų kūrimas. Ši tendencija tampa vis populiaresnė dėl to, kad tai yra beprotiškai patogus būdas gauti reikiamos informacijos. Žmonės, kurie ieško naujų idėjų, kuo galėtų užpildyti savo ausinių turinį pasivaikščiojimo metu, maloniau rinksis tai, ant ko galės paspausti mygtuką Play ir klausytis. Jums nereikia dalyvauti ar kurti radijo laidos, kad neatsiliktumėte nuo šios tendencijos. Audio turinio kūrimas gali būti ir trumpas vienas įrašas per savaitę, kurį galėtumėte kelti į savo internetinį puslapį su Wix Podcast Player.


6. Naudokite dirbtinio intelekto technologijas savo tinklalapyje


Atsižvelgiant į tai, kad gyvename nuolatinio skubėjimo laikais, būtina prekės ženklą pritaikyti prie šios tendencijos. Jūs tai galite padaryti pridėdami gyvo bendravimo pokalbio langą savo internetiniame puslapyje, kuris veiktų 24/7 ir atsakytų į iškilusius klausimus klientams bei fiksuotų įsitraukimą. Ši funkcija turės labai daug įtakos didėjančiam klientų pasitikėjimui jūsų prekės ženklu. Be to, sutaupysite daug laiko, nes nereikės kiekvieną kartą savo ranka rašyti žinučių. Pavyzdžiui, Wix Chat gali sutikti kiekvieną lankytoją už jus. Tuo tarpu, jūs galite sutelkti savo dėmesį į svarbius verslo dalykus.


7. Naudokitės vaizdo platformomis internete


Prognozuojama, kad 2019 m. laikas, kurį žmonės praleidžia žiūrėdami televiziją, susilygins su laiku, kurį praleidžiame žiūrėdami vaizdo įrašus internetinėse platformose. O kad jūsų verslas būtų pasirengęs ateičiai, pradėkite tyrinėti reklamavimosi galimybes ir kurkite turinį skirtingose vaizdo platformose. Jeigu ieškote vietos, kur galėtumėte pradėti, apsvarstykite Instagram išleistą IGTV funkciją. Joje galite kelti turinį iki vienos valandos trukmės ir jūsų sunkus darbas nepradings po 24 valandų.


8. Kurkite pramoginį turinį


Padarykite taip, kad jūsų klientai grįžtų pas jus dėl jūsų įtraukiančio turinio. Vienas iš būdų – kurti smagų, pramoginį turinį, kuris vartotojus atitrauktų nuo kasdieninio streso. Taip pat pramoginis turinys yra galimybė parodyti savo humoro jausmą ir žaismingą pusę ir tokiu būdu pritraukti daugiau klientų. Vienas iš būdų integruoti daugiau smagaus turinio į jūsų tinklalapį – Instagram srauto generavimas tiesiai į internetinį puslapį. Taip pat savo socialiniuose tinkluose galite kurti istorijas apie jūsų darbuotojus, linksmas akimirkas biure, produktus. Žiūrovai bus sužavėti jūsų atvirumu!


9. Tobulinkite tai, ką jau turite


Taip, tai nėra nauja tendencija. Visgi, svarbu tai paminėti – visada verta eksperimentuoti su naujomis technologijomis, įrankiais, bet tai nereiškia, kad turite pamiršti principus, kuriuos taikėte seniau. Išlaikykite stiprius esminius jūsų verslo pagrindus ir užpildykite juos kokybišku turiniu. Šalia to galite integruoti tai, ką aptarėme viršuje – garso įrašus, Instagram vaizdo platformą ir kt. Tik tokiu būdu paliksite klientams gerą įspūdį. Sėkmės!

Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania