Marketingo tendencijos 2018 m.



Gyvename išties puikiais ir išskirtiniais laikais. Naujosios technologijos toliau įkvepia kurti nepaprastus įrankius, vartotojai skatina prekės ženklus teikti aukštesnės kokybės paslaugas, o skaitmeniniai atradimai atveria vis platesnes galimybes.

Atrodo, kuo toliau, tuo daugiau naujų iššūkių jūsų verslui. Profesionalai, kurie nori sekti koja kojon su naujausiomis tendencijomis, 2018 m. turi pasiruošti naujoms idėjoms ir technikoms, kurias reikės integruoti į savo verslo strategiją. Todėl šiame blog’o įraše pristatome šviežiausias marketingo naujoves.

Mikro momentai: marketingas čia ir dabar

Skaitmeninis amžius sutekia naują reikšmę posakiui „gyvenimas čia ir dabar”. Išmanieji telefonai suteikia mums galimybę išspręsi bet kokią problemą bet kuriuo momentu, nesvarbu, kur esi. Dėl šios priežasties Google marketingistai išvystė Micro Moments metodą – marketingo techniką, kuri skirta spręsti visus vartotojų interesus ir troškimus nedelsiant.

Google duomenys rodo, kad vartotojai tampa vis labiau įpratę priimti sprendimus čia ir dabar, ieškodami „šalia esančių“, „dabar atidarytų“, „šiandien vykstančių“ galimybių. Tai keičia vartotojų įpročius renkantis produktus ir paslaugas. Toks naujas vartotojų elgesys taps dar labiau aktualus 2018 m. ir iš to išloš tie prekės ženklai, kurie prisitaikys prie šių elgsenos pasikeitimų.

Video turinys – toliau populiarėja

Vien atsidarius savo Facebook paskyrą galima pamatyti, koks svarbus tapo video turinys. Gyvos transliacijos, 360 laipsnių video, interviu, prekių ženklų klipai dabar sudaro reikšmingą dalį turinio, kurį mes vartojame socialinėse platformose. Todėl verslui, norinčiam pasipelnyti iš šios tendencijos, reikia pakeisti savo požiūrį į video kurimą.

Didieji prekių ženklai jau dabar investuoja daugiau savo resursų į video marketingą. Prognozuojama, kad per 2018 m. vis daugiau kompanijų atsigręš į šią mediją. Todėl kalbant apie rezultatus, galima tikėtis, kad video profesionalai taps reguliariais online marketingo nariais, atsiras naujų įrankių, galinčių pamatuoti vartotojų reakciją į tokio pobūdžio turinį, o patys video taps vis labiau orientuoti į mobiliuosius įrenginius.

Balso asistentai – naujieji pardavėjai

Alexa, Echo, Siri ar Google Home – tai balsu valdomi virtualūs asistentai. Tačiau laikui bėgant paaiškėjo, kad jie skirti ne tik tam, kad atsakytų į jūsų paprastus klausimus ar padėtų rasti puikų receptą pietums. Šie virtualūs asistentai taip pat veikia ir kaip rinkodaros bei reklamos įrankiai.

Ekspertai pranašauja, kad šiems „padėjėjams“ atsirandant vis didesniame skaičiuje namų, mokamas turinys taps vis labiau jiems pastebimas. Tokio scenarijaus atveju, norėdami savo balso asistento paklausti netoliese esančio italų restorano adreso, rezultatuose išgirsite ir mokamų reklamų pėdsakus, panašius į tuos, kuriuos matome ieškodami paieškos sistemose.

Marketingo priskyrimas

Aptarkime paprastą pavyzdį. Ta pati kampanija, veikianti Facebook, el. pašto rinkodaroje ir podcast'ų reklaminiuose skelbimuose, suteiks skirtingus rinkodaros pranašumus kiekvienoje iš šių platformų.

Kodėl svarbu priskirti rinkodarą? Tai suteikia tikslų vaizdą apie jūsų sąveiką su tiksline auditorija. Trumpai tariant, analizuojant rinkodaros priskyrimą, galėsite kurti sėkmingesnes savo prekės ženklo kampanijas ir strategijas.

Rinkodaros skaidrumas ir autentiškumas

Susitaikykite: jūsų auditorija yra prisotinta reklaminiais skelbimais – nuo el. pašto dėžutės iki YouTube vaizdo įrašų. Tai prekių ženklams yra blogai dėl dviejų dalykų. Pirma, žmonės tampa sąmoningesni. Jie greitai įgunda atskirti rinkodaros pranešimus ir organišką turinį. Antra, jie tampa labiau skeptiški turiniui, kuris atrodo neautentiškas ir pernelyg „pardaviminis“.

Reaguodami į šias tendencijas, rinkodaros specialistai ir įmonės, siekdamos savo auditorijos pasitikėjimo, pradeda vis daugiau dėmesio skirti skaidrumui kaip pagrindinei savo vertybei. Taip pat daugelis priekių ženklų, pripažindami, kad vartotojai yra labiau skeptiški nei bet kada anksčiau, supranta, kad autentiškas rinkodaros pranešimas yra daug naudingesnis jų verslui.


Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania