• jolita0

Koronavirusas: ką kiekvienas verslo savininkas turi žinoti





Visapusiškai pasaulį palietusios koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu ypatingai svarbu reaguoti greitai ir ryžtingai. Atsarginių priemonių reikia imtis ne tik siekiant apsaugoti save, bet ir savo įmonės darbuotojus bei patį verslą. Norint išvengti dezinformacijos plitimo, šiuo metu svarbu naujausią informaciją apie esamą situaciją sekti remiantis patikimais šaltiniais.


Šalies institucijos šiuo metu atlieka savo pareigas ir intensyviai dirba tam, kad suvaldytų koronaviruso sukeltą visuotinę sudėtingą situaciją. Norint patenkinti įprastus žmogaus poreikius, verslai taip pat turi išlikti budrūs ir aktyvūs bei reikiamu momentu suteikti pagalbą. „Wix.com“ savo klientams siuntė rekomendacijas, kaip šiuo neįprastu etapu suvaldyti savo verslą, kuriomis dalijasi ir su savo skaitytojais.


1. Saugokite savo darbuotojus

Reguliariai dalykitės naujausia informacija, pokyčiais bei sveikatos reikalavimais su savo darbuotojais. Iš anksto susitarkite su patalpų dezinfekavimo įmone, kad esant reikalui jūsų biuras būtų skubiai išvalytas. Rimtai priimkite Vyriausybės rekomendacijas ir jų laikykitės. Svarbiausiai, kiek įmanoma mažinkite tiesioginį kontaktą tarp darbuotojų ir klientų, sudarykite visas sąlygas savizoliacijai.


2. Greitai reaguokite į prašymus grąžinti

Reaguokite kaip įmanoma greičiau į grąžinimo užklausas, taip užtikrinsite geriausią vartotojo patirtį. Turėkite omenyje, kad pinigų grąžinimo trukmė priklauso nuo mokėjimo paslaugų teikėjo, todėl svarbu iki šio žingsnio viską įvykdyti kaip įmanoma efektyviau. Vykdant pinigų grąžinimą įsitikinkite, kad darote viską, jog klientas sugrįžtų – tai galite padaryti pasiūlydami kuponą arba suteikdami nuolaidą kitam apsipirkimui. Parodykite, kad jūs vertinate jo laiką ir tai, kad jis pasirinko būtent jūsų prekę ar paslaugą.


3. Būkite atviri

Rodykite iniciatyvą bendraudami su klientais, taip skatinsite jų pasitikėjimą jumis.

naudokite tiesioginio pokalbio funkcijas, suteikite klientams naujausią informaciją apie produktus ar paslaugas;

informuokite klientus apie verslo pokyčius ar ypatingus pasiūlymus, naudodami el. pašto rinkodarą;

sukurkite forumą ir aktyviai atsakinėkite į bendruomenės klausimus, susijusius su jūsų verslu;

paskelbkite tinklaraščio įrašą, kuriame pasakojate, kaip saugote savo klientus;

dalykitės naudinga naujausia informacija socialiniuose tinkluose.

4. Atnaujinkite svetainės informaciją

Atnaujinkite informaciją apie darbo valandas, vėluojančius siuntinius ar atšauktus renginius savo svetainėje ir socialiniuose tinkluose. Taip pat pridėkite DUK skiltį, kurioje klientai galės rasti atsakymus į jiems iškilusius klausimus.


5. Būkite kūrybiški

Būkite pasiruošę dirbti ir suvaldyti netikėtas situacijas. Apsvarstykite inovatyvius sprendimus ir būkite lankstūs. Nėra universalaus sprendimo visiems verslams, todėl raskite tai, kas labiausiai tinka jūsų verslui. Jeigu dirbate prekybos srityje, dabar yra pats geriausias laikas skatinti žmones apsipirkti internetu. Pasiūlykite jiems nuolaidų kuponus, akcijas ar nemokamą pristatymą. Jeigu jūsų verslas paremtas konsultacijomis ar paskaitų skaitymu, perkelkite jas į virtualias platformas, tokias kaip „Google Hangouts“, „Skype“ ar kitas. Žvelkite į susidariusią situaciją kūrybiškai ir ieškokite naujų virtualių priemonių bei būdų, kaip parduoti savo prekes ar paslaugas.

Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania