Kaip sukurti sėkmingą elektroninės prekybos strategiją 2021-aisiais?


2020 metai elektroninei prekybai buvo ypač permainingi – pandemija paskatino rekordinį prekės ženklų ir kompanijų skaičių prisitaikyti prie neįprastų sąlygų, dėl ko galime stebėti rekordiškai išaugusį naujų elektroninių parduotuvių skaičių. Tai buvo iššūkis ir vartotojams, kurie turėjo pereiti nuo apsipirkinėjimo fizinėse parduotuvėse prie apsipirkimo internete.


Nenuostabu, kad dėl išaugusio elektroninių parduotuvių skaičiaus ir padidėjusio pirkėjų srauto internete, elektronine prekyba tampa vis labiau ir labiau konkurencinga. Kyla klausimas – kaip išsiskirti iš konkurentų?


Vienas iš būdų – apžvelgti praėjusių metų el. prekybos statistiką ir paklausti savęs, ką šiais metais galima būtų padaryti kitaip ir geriau.


Kviečiame stebėti konferenciją, kurioje bus aptartos pagrindinės, praeitais metais vyravusios tendencijos el. prekybos pasaulyje – konferencijos dalyviai patars, ką šiais metais reikėtų pamiršti, o ką vertėtų tęsti ir pritaikyti 2021-ųjų metų sėkmei.


Pagrindiniai aptarti aspektai:

1. Kas yra labiausiai parduodama?

2. Pirkėjų fokusavimasis į kainą

3. Pristatymo kokybės svarba

4. Prisitaikymas prie pirkėjų norų

5. Grąžinimai

6. Persikėlimas ir išlikimas internetinėje erdvėje

7. Skirtingų pardavimo kanalų pridėjimas

8. Atsiskaitymo būdai


Konferencijoje dalyvavo 5 narių komisija, sudaryta iš geriausių pramonės ekspertų ir tokių bendrovių, kaip „Wix“, „eBay“, „PayPal“, „Privy“ ir „ShipStation“.



0 views