Kaip sukurti naujienlaiškį, kuris patiks jūsų auditorijai?


Siekdami garsinti savo prekės ženklą, apsvarstykite naujienlaiškių siuntimą el. paštu. Tai gali tarnauti jums kaip galingas įrankis bendraujant su klientais, stiprinant prekės ženklo žinomumą ir didinant klientų lojalumą. Prieš siunčiant naujienlaiškį, rekomenduojame susipažinti su jo kūrimo ir siuntimo eiga – taip užtikrinsite, kad klientams paruošite kokybišką ir naudingą turinį.


Kad būtų paprasčiau suprasti naujienlaiškių kūrimo ir siuntimo principus, sudarėme sąrašą su patarimais, kaip sukurti naujienlaiškį nuo A iki Z.


Pasirinkite platformą

Pirmasis žingsnis – pasirinkti jums tinkančią el. pašto rinkodaros paslaugų platformą. Tokios platformos turėjimas yra labai svarbus norint sukurti efektyvų naujienlaiškį, nes jis padeda iš anksto suplanuoti el. laiškus ir analizuoti jų sėkmingumą.


Jei esate sukūręs tinklalapį su „Wix“, rekomenduojame „Wix“ el. pašto rinkodaros įrankį dėl patrauklių šablonų ir automatinio siuntimo funkcijų. Taip pat be vargo galėsite peržiūrėti pažangią duomenų analizę, padedančią analizuoti ir optimizuoti artimiausias kampanijas.


Nusistatykite aiškius tikslus

Naujienlaiškiai gali atlikti įvairias funkcijas – jais naudotojams galite pranešti aktualias naujienas, o galbūt pritraukti daugiau potencialių klientų. Dėl šių priežasčių, prieš sukuriant pirmąjį naujienlaiškį, svarbu atsižvelgti į savo išsikeltus tikslus. Žinodami savo tikslus, galėsite sukurti geresnį turinį, kuris tiksliai atitinka jūsų verslo poreikius, ir įvertinti jo sėkmingumą, kai jis bus išsiųstas.


Atminkite, kad svarbiausia turėtų būti ne tik prenumeratorių skaičiaus augimas. Tikslas turėtų atspindėti verslo rinkodaros tikslus – ar tai būtų didesnis tinklalapio lankomumas, pardavimų didinimas ar prekės ženklo žinomumo gerinimas.


Susidarykite gavėjų sąrašą

Kai nuspręsite, kokius tikslus norite pasiekti savo naujienlaiškiu, laikas atkreipti dėmesį į smulkmenas. Pirmas žingsnis – surasti potencialią auditoriją ir padidinti prenumeratorių skaičių. Būkite atsargūs, kad nesiųstumėt nepageidaujamo turinio – asmuo turi savo noru užsiprenumeruoti, kad gautų naujienlaiškį.


Yra keli paprasti būdai, kaip paskatinti žmones užsiregistruoti: sukurkite pasirinkimo formas el. laiškuose; naudokite prisiregistravimo formas; pasidalinkite prisiregistravimo forma socialiniuose tinkluose; skatinkite prenumeratą savo tinklaraščio įrašuose.


Gavėjus išskirkite segmentais

Svarbu ne tik išsikelti tikslus, bet ir nusistatyti tikslinę naujienlaiškių auditoriją. Tai padarę, sėkmingai auditoriją galėsite skirstyti pagal segmentus ir paruošti naujienlaiškį su tikslinga ir naudinga informacija. Pavyzdžiui, galbūt norėsite išsiųsti skirtingą informaciją prenumeratoriams, atsižvelgdami į jų demografinius bruožus (pvz., amžių ar lytį), geografinę padėtį ar pirkimo istoriją. Auditoriją segmentuoti galite bet kuriame etape, o tai padės paprasčiau optimizuoti kampanijas ir užtikrinti, kad jūsų prenumeratorius pasieks tik naudinga ir tikslinga informacija.


Pasirinkite naujienlaiškio šabloną

Atlikus šiuos veiksmus, atėjo laikas pasirinkti naujienlaiškio šabloną, kuris bus vizualinis pagrindas. Jį galite kurti nuo nulio, tačiau norėdami sutaupyti laiko ir kaštų – rinkitės iš anksto parinktą šabloną. Jei kyla sunkumų renkantis šabloną iš visų variantų, atsižvelkite į šiuos veiksnius: naujienlaiškio erdvumas, paprastumas, mobiliesiems telefonams pritaikytas dizainas. Be to, nepamirškite pasirinkto šablono pakoreguoti ir pritaikyti jūsų prekinio ženklo spalvų.


Patikrinkite naujienlaiškio dydį

Kalbant apie naujienlaiškio ilgį, gera taisyklė yra vengti skaitytojo slinkimo ilgiau nei sekundę. Jei el. laiškas yra ilgas, skaitytojai gali nepasiekti “call-to-action” nuorodų, nukreipiančių į jūsų tinklalapį. Be to, kai kurie šlamšto filtrai ilgesnius el. pašto naujienlaiškius gali nustatyti kaip šlamštą. Dėl šios priežasties apribokite savo naujienlaiškio šablono ilgį.


Pridėkite akį traukiančių vaizdų

Rašydami naujienlaiškį, taip pat turėtumėte apsvarstyti, kokius vaizdus norėtumėte naudoti kartu su tekstu. Būtinai pasirinkite nuotraukas, kurios pritrauktų skaitytojų dėmesį ir tiksliai atspindėtų jūsų prekės ženklą. Nepamirškite atsižvelgti ir į savo vaizdų dydį. Jei vaizdo failas yra per sunkus, gali kilti sunkumų atidarant naujienlaiškį.


Sukurkite stiprias CTA nuorodas (angl. „call-to-action”)

CTA arba raginimas veikti yra bene svarbiausia naujienlaiškio dalis. Šie nedideli raginimai motyvuoja vartotojus atlikti konkretų veiksmą, nesvarbu, ar tai būtų lankymasis tinklalapyje, ar pirkimas.


Norėdami, kad raginimo veikti veiksmai suveiktų, naudokite šias strategijas:


· Pasirinkite kontrastingą spalvą, išsiskiriančią iš likusio naujienlaiškio turinio.

· Padarykite jį matomoje vietoje, kad būtų lengvai pasiekiamas.

· Naudokite veiksmo žodžius, kad paskatintumėte skaitytojus ką nors daryti, pvz., „Skaityti daugiau“ arba „Pirkti dabar“.


Pridėkite nuorodas į puslapius socialiniuose tinkluose

Naujienlaiškį galite išnaudoti ir savo socialinių paskyrų viešinimui: naujienlaiškio turinyje įterpkite nuorodas į socialinių tinklų paskyras. Dažniausiai jos įterpiamos naujienlaiškio viršuje arba apačioje.

Sukurkite įdomius pavadinimus el. laiškams

Turbūt visi žinome, kad geras pavadinimas – pati pradžia, kuri gali sudominti jūsų potencialų skaitytoją atsidaryti naujienlaiškį. Todėl sukurkite paspaudimo vertą laiško pavadinimą, o vėliau nepamirškite stebėti ir analizuoti naudotojų paspaudimų ir laiško atsidarymo statistikų. Taip galėsite eksperimentuoti ir lengviau optimizuoti siunčiamus naujienlaiškius.


Koreguokite ir testuokite

Dabar, kai jūsų pirmasis naujienlaiškis baigtas, laikas jį peržiūrėti prieš išsiunčiant į pasaulį. Pirmiausia, parodykite jį antrai ar trečiai akių porai. Įsitikinkite, kad dizainas yra tinkamai suformatuotas ir nėra neaiškumų ar gramatinių klaidų. Po to išsiųskite bandomąjį naujienlaiškį kolegai ar draugui. Leiskite jiems patikrinti, ar dizainas tinkamai įkeltas ir ar visos nuorodos veikia. „Pro“ patarimas: išbandykite savo naujienlaiškį skirtingose naršyklėse ir su skirtingais el. pašto domenais, kad įsitikintumėte, jog jis gerai atrodo populiariausiose platformose.


Analizuokite rezultatus

Po kelių dienų nuo naujienlaiškio išsiuntimo, galite išanalizuoti surinktus duomenis. Kaip pasirodė naujienlaiškis? Ką reikėtų koreguoti ir optimizuoti?


Čia yra svarbiausi el. pašto rinkodaros duomenys, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį:

Pristatymo tarifas: Laiškų, kurie sėkmingai buvo pristatyti jūsų prenumeratoriams, procentinė dalis.

Atidarymo rodiklis: atidarytų naujienlaiškių procentas.

Paspaudimai: žmonių, kurie spustelėjo nuorodą el. laiške, skaičius.

Atmetimo rodiklis: neišsiųstų naujienlaiškių procentinė dalis.

Pranešimai apie šlamštą: el. laiškų, pažymėtų kaip šlamštas, skaičius.


Gavę duomenis, pasvarstykite, kaip patobulinti kitą naujienlaiškį, padidinti pristatymo, atidarymo ir paspaudimų rodiklius bei sumažinti atmetimo ir šlamšto tikimybę. Pavyzdžiui, jei jūsų atidarymo rodiklis yra žemas, gali tekti patobulinti pavadinimą. Kita vertus, jei nesulaukiate daug paspaudimų iš naujienlaiškio, gali tekti perdaryti jį arba optimizuoti raginimus veikti (angl. „CTA”).


Naujienlaiškių pranašumai

Dabar jau žinote, kaip sukurti ir išsiųsti naujienlaiškį – nuo el. pašto rinkodaros platformos pasirinkimo iki rezultatų analizavimo. Patobulindami savo naujienlaiškių strategiją pastebėsite, kad ji teikia daugybę privalumų, įskaitant:


· Gilesnių ryšių su klientais kūrimas;

· Įsitvirtinimas kaip savo srities ekspertas;

· Turinio pritaikymas skaitytojams;

· Didėjantis srautas į jūsų tinklalapį;

· Potencialių klientų generavimas ir pardavimų skatinimas.


Jei vis dar nesukūrėte naujienlaiškio, dabar turite viską, ko reikia norint sukurti efektyvų ir įtraukiantį turinį.

0 views