Kaip reklamuotis „YouTube“ kanale?


„YouTube“ – viena iš populiariausių video dalinimosi platformų interneto gyvavimo istorijoje. Nenuostabu, kad tokio masto svetainė verslams siūlo reklamos galimybes. Baugina mintis apie reklamą „YouTube“? Neišsigąskite, visas procesas ir reklamos optimizavimas – gana paprastas.


YouTube video reklamų formatai


Prieš pradedant reklaminę kampaniją būtina bent truputį nusimanyti apie galimus pasirinkimus.


TrueView Ads: tai reklamų tipas, su kuriuo dažniausiai susiduriate. Šias reklamas galima išskirstyti į kelias rūšis:


Srauto reklamos: tai populiariausia reklamų rūšis, kuri atsiranda video pradžioje, viduryje arba pabaigoje. Šias reklamas galima praleisti po 5 sek. ir jas seka reklaminė juosta apačioje arba dešiniajame šone, naršant kompiuteriu.


Video atradimų reklamos: tai video reklamos, kurios atsiranda „YouTube“ paieškos rezultatuose ir prie susijusių video. Tai mažiausiai pastebimos ir susijusios su vartotojo paieškos istorija reklamos.


Užsakovai, už aukščiau išvardytus pasirinkimus, moka tik jei vartotojas peržiūri bent 30 reklamos sekundžių, visą trumpą vaizdo įrašą ar kažkaip kitaip sąveikauja su reklama. Tačiau yra dar viena TrueView reklamų rūšis, kuri veikia kiek kitaip.


Tai TrueView pasiekiamumui: jei jūsų pradinis tikslas yra reklamos pasiekiamumas, bet nebūtinai reklamos peržiūros, tada jums derėtų apsvarstyti būtent šią reklamos rūšį. Šios reklamos yra optimizuotos dideliam pasiekiamumui plačioje auditorijoje ir yra apmokamos vadovaujantis CPM (kaina už 1000 parodymų) principu.

Kiti YouTube video reklamų formatai


Nepraleidžiamos reklamos: tikriausiai labiausiai nemėgiamas reklamų formatas. Šių 15-20 sek. trukmės reklamų negalima praleisti – jos turi būti peržiūrėtos prieš prasidedant vaizdo įrašui. Šios reklamos taip pat gali atsirasti ir video viduryje.


Bumper skelbimai: tai dar vienas dažnas reklamos formatas. Jų taip pat negalima praleisti ir turi būti peržiūrėtos iki video pradžios. Šiuo atveju ji trunka 6 sek. ir atsiranda ant „YouTube“ vaizdo įrašo: jo pradžioje, viduryje ar pabaigoje.


Kaip pradėti savo pirmą reklaminę kampaniją „YouTube“


1. Susikurkite savo „YouTube“ kanalą

Prieš pradedant reklamuotis šioje platformoje, pirmiausia, turėsite susikurti „YouTube“ kanalą. Žinoma, tai techniškai lengvas etapas, bet taip pat yra ir nemažai aspektų, kuriuos reikia peržvelgti. Pradedant nuo tinkamos rezoliucijos jūsų įvadiniam video pasirinkimo.

2. Sukurkite savo „Google Adwords“ paskyrą

Norint sukurti „Google Adwords“ paskyrą jūs būsite priversti su sistemos veikla susipažinti sukurdami reklaminę kampaniją, kurios galbūt niekada ir nepanaudosite. Atlikus šią užduotį galėsite imtis tolimesnės veiklos.


3. Susiekite „AdWords“ su „YouTube“

Sukūrus jūsų „AdWords“ paskyrą, jūs turite susieti ją su savo „YouTube“ kanalu. Procesas gana paprastas, neturėtų užimti ilgiau nei kelias minutes.


Baigus susiejimą „Google AdWords“ šios paskyros vartotojas turi patvirtinti prašymą sujungti paskyras. Dabar laikas pradėti kurti jūsų video reklamą. Yra keletas žingsnių, pradinis – nusistatyti savo tikslą, auditoriją, formatą ir biudžetą.

4. Pasirinkite savo kampanijos tikslus ir tipą

Pirmasis klausimas gana akivaizdus. Pasirinkite pagrindinį reklamos tikslą. Suteikti pasirinkimai yra gana paprasti ir suprantami.


Toliau jūsų bus paprašyta pasirinkti reklamos tipą, kuris nulems, kaip ir kada jūsų klientas matys reklamą. Priklausomai nuo pasirinktų tikslų, bus siūlomi atitinkami tipai. Kai kurie tikslai turės keturis, kiti – mažiau tipų. Šis straipsnis koncentruojasi į video reklamą „YouTube“ platformoje, tad turėtumėt pasirinkti „video“, bet jei jūs renkatės kitą reklamos formatą, adaptuokite pasirinkimus savo formatui.


Toliau reikės rinktis kampanijos subkategoriją. Pasirinkimai čia taip pat priklausys nuo tikslų ir kampanijos tipų, kuriuos pasirinkote. Pasirinkus „Prekinio ženklo žinomumo ir pasiekiamumo“ tikslą ir tada „video“ formatą, bus suformuotos subkategorijos kaip „praleidžiamos srautinės reklamos“, „bumper reklamos“ ir „nepraleidžiamos srautinės reklamos“.

5. Sukurkite jūsų kampaniją

Vardas: Pavadinkite savo reklamą kaip jums patinka. Šis pavadinimas bus matomas tik jums ir kitiems, prieigą turintiems asmenims. Sugalvokite tokį pavadinimą, kad vėliau būtų patiems patogu dirbti ir lengva surasti tarp kitų reklamų.


Biudžetas: Čia galite pasirinkti, kiek pinigų norite investuoti. Galite pasirinkti kasdienį arba visos kampanijos biudžetą, tai priklauso nuo jūsų. Patariame pradėti nuo žemo kasdienio biudžeto. Tai užtikrins, kad jūs neišleidžiate per daug ant reklamos, kuri nepasiekia jūsų užsibrėžtų tikslų.


Data: Tai nustatymas, skirtas nurodyti, kada norite, kad jūsų reklama startuotų. Taip reklamas galite planuoti gerokai į ateitį.


Tinklai, kalba ir lokacija: Šiame žingsnyje jūsų paklaus, kur norite, kad jūsų reklama būtų rodoma. Apsvarstykite, kad tinklai gali skirtis priklausomai nuo jūsų tikslo.


Jūsų pasirinkimai: „YouTube“ paieškos rezultatai, „YouTube“ video ir video partneriai ekrano tinkle. Patartina rinktis pirmus du variantus, trečiasis nepatartinas, kadangi jūs realiai nematysite, kur yra jūsų reklama.


Toliau jums reikės pasirinkti kalbą. Tada pasirinkite lokaciją, kurioje norite, kad jūsų reklama būtų rodoma. Galite rinktis plačią tarptautinę auditoriją arba išskirti tik vieną miestą. Taip pat galite pasirinkti, kokiose vietose reklamos nerodyti.


Turinio išskyrimas: „YouTube“ siūlo daug įvairaus turinio ir ne viskas sutaps su jūsų tiksline auditorija ar žinute, kurią norite paskleisti jūs. Todėl turite galimybę išskirti tam tikrus video tipus, kuriuose nenorite, kad būtų rodoma jūsų reklama.


Papildomi nustatymai: Žemiau turinio išskyrimo yra maža nuoroda „papildomi nustatymai“. Čia galite pasirinkti prietaisus, dažnio ribojimą ir tvarkaraštį.


Taikymas pagal įrenginį: Tai leidžia jums pasirinkti, kokių prietaisų naudotojai matys jūsų reklamas.


Dažnio ribojimas: Tai leidžia jums riboti, kiek dažnai reklama yra parodoma vienam žmogui. Jei nenaudosite šios parinkties, tai gali būti pinigų švaistymas, kadangi tą pačią reklamą rodysite žmogui, kuriam jūsų produktas neįdomus.


Reklamos tvarkaraštis: Kai paskiriate dieną, kurią norite, kad jūsų reklama būtų paskelbta, taip pat galite pasirinkti kurias valandas tą dieną ji bus aktyvi.

6. Išskirkite tikslinę auditoriją

Svarbiausia jūsų kampanijos dalis yra „Ad Group“. Tai grupė žmonių su tam tikrais interesais, demografija ir raktiniais žodžiais, apibūdinančiais juos.


Kaip ir su reklama, taip ir su „Ad Group“, pavadinkite tą grupę taip, kad vėliau prireikus galėtumėte ją pakartotinai panaudoti. Po to, kai pavadinate ją, pasirinkite savo demografiją, kurią sudaro amžius, lytis, šeimyninė padėtis ir pajamos.


Siekiant viską supaprastinti, mes siūlome jums pasirinkti arba auditoriją, arba temą. Žinoma, jūs galite pasirinkti abu, bet tai galiausiai labai sukomplikuos kas ir kokias jūsų video reklamas matys.


Auditorija: Žmonės, kuriems jūsų reklama bus rodoma. Tai sekcija, kurią galima padaryti paprastą arba labai komplikuotą, pridedant detalių apie demografiją ir interesus. Jūsų tikslinė auditorija gali būti tiesiog „knygų mylėtojai“ arba, pavyzdžiui, susituokę, universitete besimokantys, domisi knygomis ir žaidimais.


Temos: Temos paskyrimas glaudžiai susijęs su video tipais, kuriuose jūsų reklama bus rodoma. Su dideliu turinio ir įvairovės kiekiu „YouTube“, ši skiltis gali pasirodyti kiek sudėtinga. Tai reiškia, kad žmogus pažiūrėjęs video, susijusį su jūsų paskirta tema, gali pamatyti jūsų reklamą.


Tiek auditorija, tiek temos gali būti smarkiai detalizuotis, jos gali veikti ir kartu. Tad per daug visko neišskiriant galima paskirti vieną auditorijos tipą ir vieną temą, tai labiau susiaurins jūsų „Ad Group“.


7. Įkelkite savo video

Laikas įkelti jūsų video! Tai paprasta, jums tereikia nukopijuoti video URL ir įklijuoti, jei jūsų video jau yra įkeltas.


Po to, kai įkėlėte savo video reklamą, galite paredaguoti, kaip ji bus rodoma telefone ir kompiuteryje. Taip pat galite pridėti URL bei call to action tekstą taip pat. Tai svarbios detalės, kurių negalima praleisti.


Srauto reklamoms jūsų taip pat paklaus, ar norite kartu įkelti ir nuotrauką, kuri atsiras dešinėje pusėje, žiūrintiems video per kompiuterį. Praleidus šį žingsnį, vietoj nuotraukos bus panaudota jūsų kanalo nuotrauka.


8. Išsaugokite ir paskelbkite savo reklamą


Kai įkėlėte savo video, pridėjote call to action ir nuotrauką savo reklamai tiesiog paspauskite „išsaugoti ir tęsti“. Dabar, giliai įkvėpkite. Baigėte kurti savo pirmąją video reklamą!

Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania