Kaip Pinterest gali prisidėti prie spartaus verslo augimo?



Prasidėjus naujai marketingo erai, vis dažniau pastebime, kad socialiniai tinklai tapo nepakeičiama komunikacijos priemone. Neabejojame, kad jau esate susipažinę su tokiomis platformomis kaip Facebook, Instagram ir Twitter.

Bet ar žinote, kad egzistuoja dar vienas socialinis tinklas, kurį galima panaudoti bendruomenės kūrimui, prekinio ženklo žinomumo didinimui ir vartotojų srauto generavimui į jūsų tinklalapį? Taip, mes kalbame apie Pinterest, kuriame per mėnesį apsilanko net 200 mln. vartotojų! Šiame blog'o įraše norime papasakoti, kaip veikia toks socialinis tinklas ir kodėl jūsų verslui jis gali būti naudingas.

Kas yra Pinterest?

Pinterest save pristato kaip platformą, kurioje vartotojai gali rasti daugybę idėjų. Vartotojai gali ieškoti turinio (nuotraukų arba vaizdo įrašų) ir išsisaugoti jį savo kolekcijų rinkiniuose, bendrauti tarpusavyje komentuojant įrašus. Taip pat galima sekti kitas paskyras, prekinius ženklus, įmones arba jų sukurtus kolekcijų rinkinius. Pinterest veiklos principas šiek tiek skiriasi nuo kitų socialinių tinklų: pagrindinis šios platformos tikslas – sujungti žmones ne per naujienų sklaidą, bet per turinį, kuris jiems aktualus.

Kodėl jūsų verslui gali reikėti Pinterest anketos?

Kaip jau supratote, Pinterest nėra dar vienas eilinis socialinis tinklas. Ir vartotojams tai patinka! Smulkaus verslo savininkai gali sėkmingai kopti populiarumo viršūnės link, reprezentuodami savo produktus gražiomis nuotraukomis.

Štai keletas argumentų, kodėl įmonėms verta naudoti Pinterest platformą:

Išaugęs prekinio ženklo žinomumas. Savo įmonės Pinterest anketoje naudokite logotipą, aprašykite savo veiklą ir, žinoma, įdėkite nuorodą į tinklalapį – taip plėsite savo prekinio ženklo žinomumą interneto platybėse.

Didesni vartotojų srautai į jūsų tinklalapį arba blog‘ą. Pinterest tam suteikia puikią galimybę, nes prie kiekvienos nuotraukos galima palikti nuorodą į jūsų įmonės ar produkto tinklalapį. Pagrindinis dalykas, kurio privalote laikytis, jeigu norite, kad jūsų tinklalapio lankomumas išaugtų – tvarkingas ir akį traukiantis turinys.

Vartotojų konvertavimas į pirkėjus. Pinterest lankytojai yra linkę ieškoti idėjų savo projektams ar pomėgiams, todėl radę jiems reikalingą produktą – spaudžia nuorodą ir perka prekę. Būtent dėl išskirtinės auditorijos siūlome prisijungti prie šio socialinio tinklo.

Nemokama reklama. Yra posakis, jog geriausi dalykai gyvenime yra nemokami. Pinterest anketos susikūrimas ir turinio platinimas gali pareikalauti laiko, tačiau tam nereikės išleisti nė vieno cento. Panašiai kaip blog‘o kūrimas arba Instagram paskyra, Pinterest yra dar viena platforma, kurioje galite nemokamai didinti savo prekinio ženklo žinomumą.

Daugiau grįžtamojo ryšio. Kaip minėjome aukščiau – kiekviename įraše galite įdėti nuorodą į jūsų tinklalapį. Taigi, labai paprasta nurodyti kiekvienos nuotraukos originalų šaltinį. Visiškai nesvarbu, kaip plačiai paplis jūsų turinys Pinterest platformoje (ar Google nuotraukų sraute), šalia visada bus nuoroda į jūsų internetinę svetainę. Juk tikrieji produkto namai – jūsų tinklalapis, tiesa?

Kiti svarbūs patarimai, naudojantis Pinterest

Dalinkitės vizualais su papildomu tekstu. Tokie įrašai yra daug populiaresni, nes jie suteikia daugiau informacijos vartotojui. Štai patarimai tokio tipo įrašams:

Produktui skirtas įrašas: nuotraukoje nurodykite produkto kainą, vietas, kuriose galima jį įsigyti.

Receptams skirti įrašai: vizuale aprašykite, kokių produktų reikės ir kiek laiko reikės skirti patiekalo gamybai.

Straipsniams skirti įrašai: nuotraukoje įterpkite pavadinimą, autorių ir trumpą informaciją apie straipsnį.

Programėlėms skirti įrašai: įtraukite mygtuką, kurį paspaudus būtų galima įsidiegti jūsų programėlę.

Integruokite Pinterest išsaugojimo mygtuką tinklalapyje. Tokiu būdų vartotojai galės išsisaugoti jūsų turinį, lankydamiesi įmonės tinklalapyje. Galite įsidiegti dviejų tipų mygtukus: automatiniai (atsiranda prie kiekvienos nuotraukos) arba mygtukai, kurie atsiranda užvedus pelę ant paveikslėlio.

Susikurkite nuotraukų kolekciją, kuri demonstruos jūsų produktus. Tai yra puikus sprendimas, norint pradėti veiklą Pinterest. Būkite atsargūs! Jūsų produktų kolekcija neturėtų atrodyti per daug reklamiškai. Skirkite laiko ir įsitikinkite, kad kiekvienas jūsų įrašas turi aprašymą ir nuorodą į tinklalapį.

Naudokite teisingus raktažodžius. Pinterest yra platforma, kurioje svarbiausia – vizualus turinys. Tą jau supratote. Tačiau nepamirškite tekstų! Jie turėtų papildyti jūsų nuotraukas, jeigu norite maksimalaus įsitraukimo. Pinterest platforma yra paremta paieškos sistema, todėl žodžius turėtumėte rinktis itin atidžiai. Rašydami pavadinimus savo kolekcijoms ir turinio aprašymus, atkreipkite dėmesį, kokius žodžius vartojate. Pagalvokite, kokiais žodžiais vartotojai gali ieškoti turinio, kuris yra panašus į jūsų. Pavyzdžiui, jeigu turite kolekciją skirtą vasaros receptams ir ją pavadinote „Geriausia vasara“, ji nebus tokia matoma kaip kolekcija, kurios pavadinimas – „Geriausi vasaros receptai“. Raktažodžius, kuriuos naudojate savo tinkalapyje arba blog‘e, perkelkite į Pinterest.


Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania