Kaip internete parduoti daugiau?



Dažniausias klausimas, kankinantis verslininkus – kaip padidinti pardavimus? Jeigu bandysite ieškoti informacijos šia tema internete – greičiausiai, jūsų prašys susimokėti už kokybišką atsakymą. Tačiau galime jus nudžiuginti – čia pinigų mokėti nereikės! Be didelių įžangų – pristatome kelis esminius patarimus, kaip padidinti pardavimus jūsų internetinėje parduotuvėje.

1. Sukurkite atskirą puslapį kiekvienam produktui

Atskiras puslapis kiekvienam produktui suteikia galimybę pirkėjui parodyti skirtingas produkto savybes (spalva, dydis, medžiaga ir kt.). Tikimybė, kad vartotojas pirks prekę iš to puslapio, kuriame produktas pristatytas išsamiai, yra didesnė. Kaip sukurti atskirus puslapius kiekvienam produktui? Jums gali padėti Wix Store įrankis, kuris kiekvieną kartą įkeliant naują produktą į elektroninę parduotuvę automatiškai sukuria atskirą puslapį.

2. Leiskite klientams palikti atsiliepimus

Dažnai girdime, kad reikėtų nepasitikėti nepažįstamais žmonėmis. Visgi, įdomu tai, kad internetinėse parduotuvėse būtent jų nuomone mes ir pasitikime. Tyrimai parodė, jog 85 % klientų atsižvelgia į komentarus. Suteikite galimybę pirkėjams išsakyti savo įžvalgas apie jūsų produktus! Tokiu būdu savo klientams parodysite, kad jums rūpi jų nuomonė. Čia galėsite atsakyti ir į iškilusius klausimus ar padidinti pirkėjų pasitikėjimą jūsų parduotuve.

3. Pasiūlykite lengvą ir greitą apsipirkimą

Pripažinkite, tikrai dažnai tenka atsidurti tokioje situacijoje, kai apsilankę internetinėje parduotuvėje ilgai žiūrite į vieną prekę ir svarstote – pirkti ar ne, galiausiai, paliekate parduotuvę prekės neįsigiję. Kaip internetinės parduotuvės savininkas jūs turėtumėte kaip įmanoma labiau supaprastinti pirkimo procesą. Pavyzdžiui, neprašykite kliento informacijos, kurios nereikia pristatymui atlikti. Taip pat leiskite žmonėms rinktis, kaip jie nori atsiskaityti už prekes. Kuo daugiau atsiskaitymo būdų – tuo geriau!

4. Nepamirškite savo buvusių pirkėjų

Dauguma smulkių verslų leidžiasi į naujų klientų paieškas ir pamiršta apie jau pirkusius. Bent kartą prekę įsigijusiam klientui užtenka tik priminti apie jūsų prekes. Iš karto po pirmojo pirkimo pasiteiraukite, ar jiems patiko gauta prekė, paprašykite parašyti atsiliepimą. Taip pat galite apsvarstyti nuolaidos teikimo galimybę tiems, kurie dažnai perka jūsų internetinėje parduotuvėje.

5. Būkite patikimi

Nepamirškite, kad žmonės yra linkę nepasitikėti naujomis parduotuvėmis. Visgi, yra keletas patikrintų būdų, kurie gali padėti stiprinti jūsų internetinės parduotuvės patikimumą:

  • Kontaktai turi būti išsamūs (vieta, tel. numeris, socialinių tinklų puslapiai ir pan.) ir lengvai pasiekiami.

  • Užpildykite skiltį „apie mus“ - papasakokite savo verslo istoriją, pristatykite vertybes, darbo procesą, komandos narius.

  • Visą būtina informaciją talpinkite dažniausiai užduodamų klausimų (DUK) skiltyje.

  • Suteikite galimybę klientams bendrauti su jumis gyvo pokalbio būdu (angl. live chat).

6. Rašykite blog‘ą

Blog‘o rašymas suteikia daugybę galimybių. Jį galite išnaudoti pasakojant savo istoriją, kaip SEO įrankį bei rašant apie savo produktus. Pavyzdžiui, jeigu jūs pardavinėjate baldus, galite rašyti apie namų dekoravimą vintažiniu stiliumi, nepamirštant pridėti kokybiškų nuotraukų – taip jūsų pirkėjas galės įsivaizduoti, kaip jūsų produktas galėtų atrodyti jo namuose.


Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania