Kaip elektroninio laiško pavadinimas gali išgelbėti jūsų verslą?



Kurdami savo marketingo strategiją, prisiminkite, kad gyvenate skaitmenizuotame pasaulyje – čia ryškių spalvų popierines brošiūras seniai pakeitė nesibaigiantis elektroninių laiškų srautas. Pasimesti šioje duomenų erdvėje yra nesunku.

Elektroninio laiško kūrimo procesas gali būti ilgas ir sudėtingas. Ieškodami efektyvaus būdo įrodyti savo idėjos arba pasiūlymo išskirtinumą prisiminkite, kad visos pastangos ir įtaiga elektroniniame laiške gali būti neperskaityta, jeigu per pirmąsias sekundes gavėjo neįtikins ekrane matomi žodžiai – štai kodėl pavadinimas kartais yra svarbesnė dalis nei laiške sudėta informacija.

Kaip sugalvoti tokias naujienlaiškių pavadinimų temas, kurios sudomintų net labiausiai laiką taupančius skaitytojus?

Pokyčiai padeda

Pasirūpinkite, kad kaskart siunčiamas laiškas turėtų skirtingą pavadinimą. Taip skaitytojas susidarys įspūdį, kad jam perduodama informacija nėra tik techninis produktas ir jis nebendrauja su robotu. Natūralus ryšys skaitytojui padės įsijausti, o laiško kūrėją paskatins kiekvieną kartą sugalvoti pagrindinę teksto mintį atitinkantį pavadinimą.

Skaičiuokite žodžius

Šiandien daugiau nei 50 proc. interneto vartotojų naršo išmaniuosiuose telefonuose. Jei rankoje telpančiame ekrane potencialus klientas pamatys kilometrinį rašinį, greičiausiai jis nuspręs neskirti savo brangaus laiko ilgiems ir sudėtingiems skaitiniams.

Mažiau nei 50 spaudos ženklų pavadinime išgelbės skaitytoją nuo varginančių klaidžiojimų po sąvokas, todėl rinkitės mažos apimties, apie 30 spaudos ženklų ilgio pavadinimą.

Kas tu toks?

Pristatykite save ir savo temą paprastai ir aiškiai – ši savybė padės skaitytojui iš karto suprasti kontekstą. Žinutė padės įtikinti, kad atsiųstas laiškas nėra tik šlamštas, bet kažkada užsakyta, laukta ir jų interesus atitinkanti informacija.

Gera prekės ženklo marketingo strategija turi remtis tęstinumu, todėl svarbu naujienlaiškyje naudoti įmonės pavadinimą, tokiu būdu klientas įsimins ne elektroninio laiško autoriaus vardą, bet įmonės pavadinimą – šis žingsnis prisidės prie ilgalaikio efekto, kitą kartą siunčiama informacija bus atpažįstama kaip jūsų įmonės.

KLAUSKITE, BET VENKITE „CAPS LOCK“ FUNKCIJOS

Didžiosios raidės nepadidins jūsų šansų pasiekti daugiau klientų. Pavyzdžiui, jei savo temos pavadinimo laukelyje formuojate klausimą, pateikite jį įdomiai, informatyviai arba net emocionaliai. Leiskite skaitytojui į klausimą atsakyti: „taip, norėčiau sužinoti apie tai daugiau“, tačiau „Caps Lock“ funkcija nesuteiks jūsų informacijai patrauklumo ir tik išgąsdins sekėjų auditoriją.

Mokykitės iš blogų pavyzdžių

Kiek kartų esate ištrynę net neperskaitytą laišką su tokiais nuobodžiais žodžiais kaip: „nemokamas“; „išpardavimas“; „akcija“ ir t.t.? Šablonai ir pigūs lozungai pavers jūsų ilgai kurtą tekstą reklama, kuri greičiausiai keliaus į šiukšliadėžę, todėl būkite originalūs.

Įsivaizduokite, kad laišką siunčiate savo draugui

Savo laiškuose bendraukite su klientu lyg jis būtų kolega arba draugas. Plačiau papasakokite apie savo pasiūlymą, informuokite apie jūsų įmonės principus, viziją ir tikslus. Paprastumas padės sukurti neįpareigojančią aplinką, kurioje diskusija vystosi greičiau ir efektyviau. Visgi, pasirūpinkite, kad nebūtų gramatikos klaidų ir išlaikykite profesionalų toną – paprastumo ir patikimumo kombinacija yra vienas pagrindinių sėkmingo marketingo žingsnių.

Dialogas efektyvesnis

Parodykite, kad jums reikia atsakymo. Pavyzdžiui, jeigu pasiūlymo laikas yra ribotas arba rengiate kvietimą į renginį ir norite atsakymo dėl galimybės dalyvauti, nurodykite tai pirmoje eilutėje. Žinutė paskatins interneto vartotojus atsidaryti kvietimą greičiau nei įprastai.

#tinklapis #naujienlaiškis #verslas #pardavimai

Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania