Kūrybiškos idėjos kalėdiniam laikotarpiui

Updated: Dec 5, 2018



Tikriausiai pastebėjote, kad likus mėnesiui iki Kalėdų, parduotuvės pradeda puošti savo lentynas šventinėmis dekoracijomis. Ar žinojote, kad išankstinis parduotuvių puošimas yra ne kas kita, o vienas iš rinkodaros triukų?


Šiame blog‘o įraše mes taip pat pateiksime keletą triukų, kaip sukurti įtraukiantį kalėdinį turinį jūsų tinklalapiui bei socialiniams tinklams. Galime užtikrinti, kad įgyvendinus visas šias kalėdines rinkodaros idėjas, jūsų verslas prilygs, tikimės, jau greitai išdidžiai kieme stovėsiančiam Sniego seniui. Pradedam!


1. Papuoškite savo socialinės medijos kanalus


Taip, kaip artėjant Kalėdoms puošiame savo namus, lygiai taip pat turime gražinti ir savo socialinius tinklus. Nuo ko pradėti? Socialiniuose tinkluose įkelkite naują viršelio nuotrauką ar kalėdinį sveikinimą, taip pat galite paskelbti ir šventinę akciją. Jei norite sukurti visiškai individualų profilio dizainą, naudokite grafinio dizaino programas, tokias kaip Canva. Nepamirškite ir originalių, šventiškai nuteikiančių įrašų. Tam jums gali pagelbėti Wix Social Posts įrankis, kurio pagalba itin greitai ir lengvai apjungsite tekstą, nuotraukas bei logotipą ir tokiu būdu galėsite atskleisti prekės ženklo tapatybę.


2. Sukurkite šventinę logotipo versiją


Kiekvienas prekinis ženklas geriausiai atpažįstamas iš logotipo, kuris perteikia jūsų verslo idėją bei vertybes. Sukurkite šventinę jo versiją, taip parodydami, kad jūsų įmonė ar prekinis ženklas nekantriai laukia Kalėdų. Galite žaisti su spalvomis ar formomis, pavyzdžiui, „o“ raidę paversdami kalėdiniu žaisliuku. Jeigu neturite logotipo, mes turime sprendimą! Visada galite kreiptis į patikimas logotipų kūrėjų platformas, kurios per kelias sekundes gali sukurti profesionalų logotipą. Siūlome išbandyti Wix Logo Maker: viskas, ką jums reikės padaryti, tai atsakyti į keletą klausimų, susijusių su jūsų įmone ar produktu. Atsakę į klausimus stebėkite, kaip ši programa jums sukurs daugybę logotipo variantų greičiau nei supakuosite kalėdinę dovaną!



3. Sugalvokite šventinę grotažymę


Grotažymė (angl. hashtag) yra puikus pagalbininkas, norint populiarinti prekinį ženklą, įvykį ar produktą. Jomis pažymėję raktinius žodžius, kurie apibūdintų vykdomą konkursą, paspartinsite vartotojų susidomėjimą bei skatinsite juos sužinoti daugiau apie jūsų vykdomą veiklą. Šventiniu laikotarpiu sukurkite grotažymę, kurioje būtų žodžiai, susiję su Kalėdų laukimu arba šventės atributais.


4. Organizuokite konkursą


Nepaslaptis, jog konkursai yra puikus būdus įtraukti savo vartotojus ir padidinti susidomėjimą jūsų prekėmis ar paslaugomis. Nepamirškite, kad turite pasiūlyti vartotojams tai, dėl ko jie norės dalyvauti ir laimėti. Ir visai nesvarbu, ar prizas yra dovanų kortelė apsipirkimui, ar kalėdinė dovana, svarbiausia, kad ji būtų universali, tinkanti daugumai vartotojų. Nepamirškite, kad dovana turėtų atskleisti šventinę nuotaiką!

5. Siųskite šventinius linkėjimus


Įrodyta, kad viena efektyviausių rinkodaros formų yra mūsų kiek primiršti elektroniniai laiškai. Daugiau nei 80% mažmeninės prekybos specialistų patvirtino, kad lyginant su kitomis skaitmeninėmis rinkodaros formomis, elektroniniai laiškai pritraukia daugiausiai klientų dėmesio. Ir nevalia pamiršti, kad informacija, pateikiama bei siunčiama elektroniniais laiškais, yra visiškai nemokama!


Siųskite elektroninius laiškus savo verslo klientams, o norėdami atrodyti dar profesionaliau, darykite tai naudodamiesi savo įmonės elektroninio pašto dėžute. Taip pat įsitikinkite, kad paruoštas laiškas yra pakankamai originalus. Dar nepamirškite fakto, jog nesate vienintelė įmonė, šiais metais siunčianti kalėdinius sveikinimus klientams. Privalu įdėti šiek tiek kūrybiškumo, jei norite išsiskirti. Laiške galite pridėti kalėdinio turinio vaizdo įrašų ar judančių paveikslėlių, skelbti kalėdinį išpardavimą ir pan. Tai kaip mat pritrauks adresato dėmesį!



6. Pasidžiaukite savo metų pasiekimais


Kaip pavyzdį galime pateikti puikią „Spotify Wrapped“ kampaniją. Muzikos srautui pritaikyta platforma, naudodama algoritmą, sukomplektavo paskutinių 12 mėnesių geriausių dainų ir atlikėjų grojaraščius. Pasinaudodami šios kampanijos idėja, galite sukurti „geriausiai parduodamų produktų“ ar „geriausių socialinių pranešimų“ sąrašus. Visus šiuos pasiekimus galite pateikti bet kuriame, jūsų naudojamame socialinės medijos kanale: Facebook įrašuose, Instagram istorijose ar vaizdo įrašuose. Juk taip smagu pasidalinti savo įmonės laimėjimais!


7. Nufilmuokite teminį vaizdo įrašą


Net 85% vartotojų teigė, kad veiksmingiausia produkto reklama yra vaizdo įrašai. Artėjančios šventės yra puiki tema šiai turinio formai. Vizualiuoju menu per trumpą laiką galite perteikti visą norimą informaciją, kurią vartotojas įsidėmės geriau nei perskaitydamas ją straipsnio pavidalu. Viskas jūsų rankose! Sukurtą vaizdo įrašą bendrinkite Youtube, Facebook ar kitose platformose.


Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania