„Facebook“ reklama: ką reikia žinoti?



Kai po sunkaus darbo paspaudžiate mygtuką „skelbti“, jūsų nauja internetinė svetainė pagaliau išvysta pasaulį! Tačiau sukurti puikiai jūsų prekės ženklą reprezentuojantį tinklalapį yra tik pirmas žingsnis. Toliau – laikas pradėti galvoti apie efektyviausius būdus pritraukti potencialius klientus. O tai geriausia padaryti per vieną didžiausių reklamos platformų internetinėms svetainėms – „Facebook“.

Kyla klausimas: kaip galite padidinti savo skelbiamos informacijos „Facebook” matomumą ir nuo ko reikia pradėti? Nesijaudinkite, mes Jums padėsime!

Priežastys naudoti „Facebook" reklamą

„Facebook“ skelbimus verta naudoti, nes tokiu būdu galime pasiekti plačią naujų potencialių vartotojų auditoriją. Be to, „Facebook“ reklama suteikia galimybę atrasti „Facebook" vartotojus, besielgiančius taip, kaip ir, pavyzdžiui, „Wix“ vartotojai. Kitaip tariant, „Facebook“ turi prieigą prie didelių duomenų kiekio, padedančio rodyti aktualią vartotojams informaciją, pradedant amžiumi ar dominančiomis sritimis ir baigiant jų elgesiu.

Noriu reklamuoti savo smulkųjį verslą. Kaip tai daryti?

Pradėkite nuo tikslų išsikėlimo ir konkurentų bei rinkos analizės. Kiti žingsniai: skelbimo kūrimas, tikslinės auditorijos pasirinkimas ir planavimas, kaip paskirstyti biudžetą. Apie viską konkrečiau:

Tikslai – tai, ką norite pasiekti savo reklama. Ar jūsų tikslas bus sulaukti kuo daugiau like paspaudimų, ar nukreipti auditoriją į savo internetinę svetainę?

Tikslinė auditorija – ją renkantis reikia atkreipti dėmesį į išsikeltus tikslus. Auditoriją galite rinktis pagal gyvenamąją vietą, amžių, lytį, kalbas, pomėgius, išsilavinimą, draugystės statusą ir elgesį.

Kūrybinis procesas – būdas, kaip kursite reklamą, taip pat bus paremtas išsikeltais tikslais. Jei jūsų tikslas – pritraukti žmones į internetinę svetainę, būtent tą reklamoje ir rinksitės – populiauriausias būdas tą padaryti – reklamuoti nuorodą į savo puslapį.

Biudžetas – „Facebook“ leidžia naudoti du biudžeto paskirstymo būdus – dienos trukmės arba ilgalaikį. Kaip matome iš pavadinimų, jūsų dienos trukmės apmokėjimas bus naudojamas vienos dienos reklamai, o ilgalaikis – tiek, kiek pasirinksite rodyti skelbimą ir už jį mokėti.

Kas toliau?

„Facebook“ platforma tampa vis labiau orientuota į naršymą išmaniuosiuose telefonuose. Reklamos užsakovai „Facebook’e" jau išleido daugiau pinigų išmaniųjų telefonų programėlės versijos skelbimams nei kompiuterinės versijos skelbimams.

Taip pat Jūs galite rinktis iš kelių skelbimo išdėstymo variantų – reklamuoti pagrindiniame puslapyje (news feed) arba ekrano šone. Žinoma, galite kurti ne vieną skelbimo tipą: vaizdo (nuotraukų, paveikslėlių) skelbimus, kuriuos vartotojas spustelėjęs išplėčia vaizdą, o tada yra nukreipiamas į reklamuojamą puslapį, taip pat – video skelbimus.

Sėkmingos reklamos sėkmės receptas

Kruopščiai ištyrėme, kas vizualiai labiausiai veikia „Facebook’e", ir išgryninome 5 pagrindinius kriterijus:

  • Trumpas tekstas.

  • Į produktą orientuotas vaizdas (vizuale lengvai atpažįstamas produktas).

  • Didelis, ryškus paveikslėlis su užrašu („ne“ nekokybiškiems vizualams).

  • Didelis kontrastas (tarp fono ir pagrindinio produkto).

  • Įskaitomumas.

Taigi, kuo daugiau šių savybių turi jūsų įrašas, tuo didesnė tikimybė pritraukti auditoriją pamėgti jūsų turinį.


Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania