• jolita0

,,Facebook’’ pikseliai: kas tai ir ką reikėtų žinoti?




Reklaminiai skelbimai socialiniame tinkle „Facebook“ yra tai, apie ką daugelis mažų įmonių vis pagalvoja vienu ar kitu vykdomo verslo etapu. Jei jūsų žinios apie reklamos sklaidą socialiniuose tinkluose yra ribotos, nekalbant apie „Facebook“ teikiamas reklamos paslaugas, reklamos kūrimo pradžia gali atrodyti šiek tiek bauginančiai. Nesijaudinkite, jūsų įžvalgų ir jau turimų žinių tikrai užteks. Be to, mes jums pagelbėsime.

Pajautus akivaizdžią „Facebook“ reklamos naudą, reikia mokėti išsigryninti ir pažinti savo auditoriją. Jūs turite surinkti visą jums reikalingą informaciją, kad pasiektumėte savo tikslinę auditoriją, o tai ne visuomet yra įmanoma. O kas būtų, jeigu galėtumėte rinkti konkrečius jums reikalingus duomenis apie jūsų tikslinę auditoriją bei klientus, kurie padėtų jums geriau pritaikyti savo reklamos kampaniją?


Kas yra „Facebook“ pikselis?

„Facebook“ pikselis (Facebook Pixel) yra programinis kodas, kuris padeda parduoti ir pritraukti žmonių dėmesį. Mažas ,,Javasrcipt” kodo fragmentas jums gali būti neįtikėtinai naudingas pridėjus jį į savo svetainę. Tie, kurie jau yra girdėję apie jo naudojimo būdus ir teikiamą naudą, gali daryti prielaidą, kad pikselis yra skirtas norint stebėti jūsų reklamos sąveiką su vartotojais. Nors šis pikselis gali atlikti reikšmingą darbą ir suteikti jums daug informacijos, tai nėra vienintelis triukas, kurį privalote žinoti.

,,Facebook’’ pikselis taip pat gali būti naudojamas norint suburti tikslinę auditoriją į vieną grupę, sekti bendrus ar konkrečius renginius, kurie būtų įdomūs jūsų auditorijai, ir padėti nukreipti įrašus link jūsų skelbimo. Duomenys, surenkami iš šių funkcijų, pasiekia tikslingesnę auditoriją.


Aš nesu pasirengęs dalintis savo reklama ,,Facebooke’’, ar turėčiau naudotis vaizdo elementu – pikseliu?

Tikrai taip. Jei jums atrodo, kad dar esate nepasirengęs reklamos sklaidai naudoti socialinį tinklą ,,Facebook’’, bet norėtumėte tai daryti ateityje, pikselį turėtumėte įsidiegti kuo greičiau. Kodėl? Nes kuomet jau tvirtai nuspręsite reklamuoti savo paslaugas, turėsite didžiulį duomenų sąrašą, su kuriuo galėsite dirbti. Paprasčiausiai, šis skaitmeninis vaizdo taškas (pikselis) padės jums rinkti duomenis nuo tada, kai jis bus pridėtas. Duomenys bus saugomi iki 180 dienų.


Kaip sukurti „Facebook“ pikselį?

Gera žinia yra ta, kad tai nėra labai sunkus procesas, tad jį įdiegti ir įtraukti į savo svetainę bus labai paprasta.

Prieš kuriant „Facebook“ pikselį turite įsitikinti, kad Jūsų „Facebook“ reklamos yra nustatytos tinkamai, o tada jūs turėtumėte:

· prisijungti prie skilties „Facebook reklama“;

· spausti „Įrankiai“ pagrindiniame pasirinkimų lauke;

· spausti „Pikseliai“;

· spausti „Sukurti pikselį“;

· sukurkite pikseliui pavadinimą;

· paspausti „Sukurti pikselį“.


Ką būtent gali ,,Facebook‘‘ pikselis?

,,Facebook‘‘ vaizdo elementas nėra tik vienai strategijai sukurtas parametras. Jis sukurtas atsižvelgiant į keletą pagrindinių funkcijų, tačiau kaip jį naudosite, priklauso nuo to, kokius turite tikslus ir kokius duomenis norite analizuoti. Jį naudojant galėsite pamatyti, koks jis yra galingas ir lankstus.


Konversijų stebėjimas

Konversijų stebėjimas leidžia ištirti konkrečius veiksmus, kuriuos jūsų svetainės lankytojai atliko jūsų internetiniame puslapyje. Šią informaciją galite panaudoti savo naudai – optimizuoti veiksmus pagal tuos, kurių imasi žmonės arba reklamuodami tam tikrus jūsų svetainės puslapius, kuriuose lankėtės ankščiau. Į savo reklaminį skelbimą galite įkelti nuorodą, kuri paskatins vartotojus grįžti į jūsų svetainę. Konversijos bus matomos ,,Facebook‘‘ skelbimų tvarkyklėje ir ,,Analytics“ informacijos suvestinėse.


Įprastos auditorijos

,,Facebook‘‘ pikselis leidžia sukurti auditorijas pagal jūsų poreikį ir pritaikyti joms skirtas reklamas. Išgrynintos auditorijos yra lanksčios ir jūs galite jas performuoti į sudėtingesnes, atsižvelgiant į tai, kokią tikslinę auditoriją jūs norite pasiekti.

Kurdami pasirinktinę auditoriją, turite galimybę nusitaikyti į visus svetainės lankytojus arba į asmenis, kurie lankėsi konkrečiuose tinklalapiuose. Abi parinktys leidžia filtruoti sąrašą nustatant maksimalų dienų, praėjusių nuo paskutinio asmens vizito jūsų puslapyje, skaičių. Jei kas nors iš lankytojų atsisakė krepšelio jūsų svetainėje, jis gaus priminimą apie tai, o tai didins tikimybę sugrįžti.


Panašios auditorijos

Bandydami pasiekti potencialius naujus klientus, galite sukurti auditoriją pagal esamų klientų grupę. Sukurti panašią auditoriją yra labai paprasta – tam reikia vieno šaltinio grupės, vietos ir auditorijos dydžio. Yra nemaža tikimybė, kad jūsų verslas sudomins jūsų auditoriją. Žmonės turintys panašių jūsų šaltinių grupės savybių ar pomėgių bus įtraukti į jūsų naują auditoriją, kad galėtumėte padėti juos nukreipti ten, kur norite.

Dažnai auditorijos dydis svyruoja nuo 1% iki 10% pasirinktos šalies gyventojų – 1% dažniausiai būna labiausiai jūsų poreikius atitinkanti žmonių grupė. Kuo labiau didinsite auditorijos skaičių, tuo mažiau panašūs žmonės bus iš tikslinės grupės. Jūs galite kurti būsimų klientų grupes pagal jūsų pasirinktus procentus.

Galite sukurti panašią auditoriją iš pasirinktos, naudojant ,,Facebook Pixel‘‘ svetainės srauto duomenis. Puikus pavyzdys būtų sukurti pritaikytą auditoriją tiems žmonėms, kurie kažką įsigijo jūsų svetainėje. Tuomet kurdami auditoriją galite rinktis ją kaip savo pagrindinį šaltinį, kurį siekiate sudominti. Iš vieno duomenų šaltinio galite sukurti iki 500 panašių auditorijų.

,,Facebook” pikselis yra svarbus ir būtinas objektas jūsų verslui norint judėti į priekį bei plėsti savo verslo žinomumą.

Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania