El. paštas verslui: geriausios praktikos ir patarimai


Šiuolaikiniame pasaulyje, kai dažniausiai bendraujame su klientais el. paštu ir naujienlaiškiais, jūsų profesionalus internetinis įvaizdis labai priklauso nuo to, ar turite verslui pritaikytą el. paštą. Siekiant užtikrinti prekės ženklo atpažįstamumą, el. pašto adresuose rekomenduojame naudoti jūsų verslo tinklalapio domeno pavadinimą. Verslo el. pašto paskyra siunčia aiškų signalą klientams, kad jūsų prekės ženklas yra gerai įsitvirtinęs, be to, tokiu būdu galima padidinti apsilankymų ir paspaudimų rodiklius.


Šiame keturių žingsnių vadove rasite patarimus, kaip sukurti el. pašto adresą verslui, ir susipažinsite su geriausiomis el. pašto kūrimo praktikomis.


Kas yra verslo el. pašto adresas?

Verslo el. pašto adresas yra specializuotas el. pašto adresas, kuriame naudojamas jūsų įmonės domeno pavadinimas, pavyzdžiui, el. paštas vardas@wix.com siejasi tiek su tinklalapiu, tiek su domeno vardu (wix.com) – taip suprantame, kad el. paštas kad yra oficialus ir patikimas.

Pagrindinė priežastis, dėl ko reikėtų turėti el. pašto adresą verslui, yra ta, kad klientai galėtų lengvai identifikuoti jūsų įmonę, tuo pačiu būtų didinamas patikimumas ir reklamuojamas prekės ženklas. Taigi, klientai ir kitos įmonės bus linkę labiau pasitikėti profesionalia el. pašto paskyra, kuri gali praversti norint rasti įmonės tinklalapį.


Kaip sukurti el. paštą verslui

1. Sukurkite profesionalų tinklalapį

2. Užregistruokite domeną

3. Nustatykite pasirinktą el. pašto adresą

4. Susiekite personalizuotą el. pašto dėžutę


01. Sukurkite profesionalų tinklalapį

Verslo pradžioje itin svarbus žingsnis yra būtent tinklalapio sukūrimas. Nesvarbu, ar norite pristatyti savo darbus, teikti paslaugas ar parduoti produktus, jūsų tinklalapis yra ta vieta, kurioje klientai tikėsis jus rasti. Atminkite, kad geras tinklalapis gali padėti jums valdyti rinkodarą, internetinę prekybą ir klientų aptarnavimo centrą – visos jos yra būtinos norint sklandžiai vykdyti verslą internete.


Jei dar nesate sukūrę tinklalapio, galite pradėti pasinaudodami bet kuriuo iš šių profesionaliai sukurtų puslapių šablonų, kurie yra lengvai pritaikomi, kad atitiktų jūsų prekės ženklo idėją ir siunčiamą žinią. Visi su „Wix“ sukurti tinklalapiai taip pat yra pritaikyti mobiliesiems. Be to, nešiojamajame įrenginyje naudodami „Wix Mobile“ programėlę, galite patogiai bendrauti su klientais ir valdyti savo tinklalapį, kad ir kur būtumėte.


Kviečiame peržiūrėti keletą geriausių verslo tinklalapių, kad įsitikintumėte, jog jūsų puslapis sukurtas taip, kad paliktų ilgalaikį įspūdį.


02. Užregistruokite domeną

Kaip verslo savininkui, racionalus pasirinkimas būtų naudoti įmonės pavadinimą kaip domeno vardą, kad klientai galėtų lengvai jus rasti. Jūsų domeno pavadinimas taip pat vaidina svarbų vaidmenį užtikrinant jūsų tinklalapio patikimumą. Todėl skirkite tam laiko ir paklauskite savęs, ar domeno pavadinimas atitinka jūsų prekės ženklą. Domeno pavadinimas, kurį pasirinksite, taip pat bus priskirtas jūsų individualiam verslo el. pašto adresui.


Prieš registruodami pasirinkimą, atlikite domeno vardo paiešką ir įsitikinkite, kad jis pasiekiamas. Atradus tinkamą domeną, pats laikas susieti jį su tinklalapiu.


03. Nustatykite pasirinktą el. pašto adresą

Parengus tinklalapį ir domeno pavadinimą, pasirinkite norimą el. pašto adresų skaičių, jų naudotojų vardus ir prenumeratos planą, kuris atitiktų visus jūsų verslo poreikius.


Jeigu vadovaujate įmonei, kurioje dirba keli darbuotojai, kiekvienam galite suteikti asmeninį el. pašto adresą, pavyzdžiui, darbuotojas1@jūsųdomenas.com, darbuotojas2@jūsųdomenas.com. Jei jūsų verslas turi kelis padalinius, taikant tokį patį principą, kiekvienam iš jų galite sukurti atskiras paskyras, pavyzdžiui, info@jūsųdomenas.com, pagalba@jūsųdomenas.com – tai padės lengviau pasiekti reikiamą darbuotoją ar skyrių.


04. Susiekite personalizuotą el. pašto dėžutę

Nuo šiol, kai jau turite pasirinktą el. pašto adresą, kiekviename jūsų naujienlaiškyje ar pirkimo patvirtinimo el. laiške, kurį išsiųsite savo klientams, bus matomas jūsų prekės ženklas. Tai ne tik padidins jūsų, kaip profesionalaus verslo, reputaciją, bet ir padės geriau atskirti savo profesinį ir asmeninį gyvenimą turint dvi skirtingas paskyras.


Geriausios verslo el. pašto adreso kūrimo praktikos


Peržvelgėte mūsų pateikto vadovo žingsnius, kaip sukurti verslo el. paštą, o dabar metas susipažinti su geriausiomis praktikomis.


  • Verslo el. laiškuose naudokite standartinį formatą. Nesvarbu, ar versle esate vienas, ar turite daug darbuotojų, ar tikitės įdarbinti daugiau įmonei augant – stenkitės išlaikyti nuoseklų kiekvienos sukurtos verslo el. pašto paskyros formatą.

  • Iš anksto nuspręskite, koks stilius geriausiai tinka jūsų verslui. Egzistuoja įvairūs variantai: galima naudoti tik vardus (darbuotojas@jūsųdomenas.com), vardą ir pavardės inicialą (darbuotojasp@jūsųdomenas.com) arba visą vardą ir pavardę (darbuotojaspavardė@jūsųdomenas.com). Pasirinkus vieną formatą, bus lengviau tiek bendrauti įmonės viduje, tiek norintiems su jumis susisiekti iš išorės.

  • Turėkite el. pašto adresus kiekvienam skyriui. Nors galbūt esate užmezgę santykius su klientais asmenvardžių pagrindu, bendrinių pavadinimų naudojimas norint identifikuoti konkrečius įmonės padalinius padeda lengviau vykdyti komunikaciją tarp klientų ir pardavimų, klientų aptarnavimo, informacijos ir kitų skyrių. Kaip minėta anksčiau, galite sukurti kelias el. pašto paskyras verslui.

  • Pridėkite el. pašto parašą. Šis teksto fragmentas, kuriame yra svarbiausia kontaktinė informacija, įskaitant telefono numerį ir pareigybes, yra pridedamas prie el. laiško. Profesionaliame el. pašto paraše taip pat gali būti logotipas ar kitokio tipo turinys, susijęs su prekės ženklu ar asmens buvimu socialinėje medijoje, pavyzdžiui, nuorodos į socialinių tinklų paskyras.

  • Apsaugokite savo el. paštą. Kiekvienas el. pašto klientas privalo pasinaudoti bet kokiam internetiniam verslui reikalinga išplėstine apsauga nuo sukčiavimo ir kenkėjiškų programų. „Gmail“ identifikavęs nepatikimus ar žalingus el. laiškus rodo įspėjimus ir perkelia juos į šlamšto aplanką. Svarbu, kad jūsų el. pašto dėžutės saugumas būtų užtikrintas apsaugant visus jūsų verslo ir klientų duomenis.

0 views