9 logotipų dizaino tendencijos 2021 metams


2021 metais pasitiksime naują dešimtmetį, todėl verta pagalvoti ir apie pokyčius versle. Nesvarbu, ar kitais metais pradėsite naują verslą, ar tiesiog norite atnaujinti esamą – dabar tam yra puikus metas.


Jeigu norite sukurti arba atsinaujinti logotipą, turite atminti, kad tai taps jūsų verslo veidu. Logotipas bus puikiai atpažįstamas klientams ir naudojamas įvairiose rinkodaros priemonėse, pavyzdžiui, tinklalapyje ar vizitinėse kortelėse. Įdomu tai, kad logotipo dizaine vyrauja labai daug skirtingų madų, todėl jums niekad nepritrūks naujų idėjų, kurios padėtų reprezentuoti prekės ženklą.


Pateikiame svarbiausias logotipų dizaino idėjas, į kurias rekomenduojame atkreipti dėmesį 2021 metais.


01. Ranka piešti paveikslėliai

Prasidėjus skaitmeninei erai, dauguma logotipų dizainų buvo kuriami naudojant kompiuterines technologijas, todėl jie tapo tikslūs ir dinamiški. 2020 m. mes matėme daug logotipų variantų su vektorinėmis iliustracijomis.

2021 m. pamatysime daugiau prekės ženklų, kurie logotipų dizainuose naudos ranka pieštus vaizdus. Tai yra ne tik nostalgiškas jausmas (juk gražią retro išvaizdą visada galima išpildyti naudojant kompiuterį), greičiau tai – netobulos ranka pieštų vaizdų savybės, dėl kurių ši technika yra tokia patraukli. 2021 m. dizaineriai ir prekės ženklai pasinaudos galimybe humanizuoti savo dizainą, įtraukdami intymią ir mįslingą šio stiliaus pusę.

Jeigu galvojate, kaip sukurti logotipą verslui, šis konceptas gali būti teisinga kryptis, ypač jei norite išryškinti prekės ženklo autentiškumą.

Logotipo autorė: „Wix“ naudotoja Alexia Aflalo


02. Grįžimas prie įprastinių formų

Formos yra patys pagrindiniai dizaino elementai, tačiau jos turi galią komunikuoti ir savarankiškai. Pagalvokime apie XX-ojo amžiaus modernaus meno judėjimus, kai menininkai visame pasaulyje nukrypo nuo reprezentacijos ir pranešimui perduoti pasirinko linijas, formas ir spalvas.

Prekės ženklų ekspertai supranta, kad gerai sukurtas logotipas, naudojant įvairias formas, gali perteikti trumpą ir aiškią žinutę. Taigi, kalbant apie 2021 m. logotipo kūrimo tendencijas, turėtume klausti ne „ar vėl naudosime pagrindines figūras?“, bet „kaip vėl panaudosime geometrines figūras?“.

Praėjusiais metais daug dėmesio susilaukė geometrinės formos, vaizduotos 3D formatu, o tuo tarpu 2021 m. logotipuose matysime panašų požiūrį, tik naudojant plokščią dizainą, iškraipant proporcijas, sujungiant kelias formas arba pakartojant tas pačias figūras viename logotipo dizaine.

Logotipo autorius: „Wix“ naudotojai Studio Bagaz'


03. Persidengiantis tekstas

Žodžių ženklų (angl. wordmark) logotipai yra vis populiaresnis logotipo dizaino variantas, kuriame naudojamas prekės ženklo pavadinimas, o ne simboliai ar figūros. Nors logotipai iš žodžių yra ypač aiškūs, tačiau ne visada gali atrodyti kūrybiški ir išsiskiriantys.

Pastaruoju metu labai paplito žodiniai logotipai, kuriuose naudojami „Serif“ šeimos šriftai – šiame laikmetyje įsitraukimas į klasikinių šriftų stilius yra unikalus reiškinys. 2021 m. matysime, kaip logotipo dizainas toliau eis šia linkme, o vienu iš įdomesnių variantų taps persidengiantis tekstas, kuris suteiks daugiau gylio pačiam logotipui.

Nepamirškite, kad kuriant tekstinį logotipą reikia atsižvelgti į tai, kuris šrifto stilius ir spalva tiksliai atspindės jūsų prekės ženklo identitetą. Jei nuspręstumėte naudoti persidengiantį tekstą, apsvarstykite galimybę sukurti kintantį logotipą (tai yra alternatyvią jo versiją).

Logotipo autorius: „Wix“ naudotojas Simon Walker


04. Klasikinių simbolių atgaivinimas

2021 m. klasikiniai simboliai vėl bus atgaivinti ir matysime, kad daugelis įmonių į savo logotipus įtraukia plačiai pripažintus simbolius naudodamos modernizuotas ikonografijos versijas ir praeities motyvus, taip pat perteikdamos mitines ir religines emblemas, kad galėtų sustiprinti prekės ženklo siunčiamą žinią.

Visa tai gali kelti kūrybinių iššūkių, tačiau pabandyti tikrai verta. Pirmiausia, turite rasti simbolį, atskleidžiantį jūsų prekės ženklo idėją, tuomet išsiaiškinti, kaip jį atkurti. Žemiau pateiktame pavyzdyje – meno kooperatyvo logotipas, kuriame naudojama rankų paspaudimo piktograma. Perdirbtas simbolis pasirinktas siekiant atstovauti partnerystę ir bendradarbiavimą, pagerbiant 1920-ųjų darbo erą.

Logotipo autorius: „Wix“ naudotojas Steve Wolf


05. Optinės iliuzijos

Optinės iliuzijos gali būti tiesiog žaismingas priedas, kurio ateityje tikėsimės iš prekės ženklų. Maža to, tai sumanus būdas paskatinti auditoriją atkreipti dėmesį į jūsų logotipą. Optinė iliuzija prideda gylio ir perspektyvos bei gali būti įtraukta į jūsų logotipą naudojant abstrakčias ar geometrines figūras arba žaidžiant su jūsų prekės ženklo raidėmis.

Visgi būkite atsargūs, kad nepersistengtumėte. Optinės iliuzijos logotipe yra puikus būdas sudominti lankytojus, tačiau, jei tampa pernelyg sudėtingos ar apgaulingos, gali juos supainioti.

Logotipo pavyzdys iš „Wix“ vartotojo Leya Clothing


06. Analogiškų spalvų schemos

Analogiškos spalvos yra atspalviai, kurie spalvų rate yra išdėstyti vienas šalia kito. Mes prognozuojame, kad 2021 m. daugelis prekės ženklų nuo drąsių kontrastų ir neoninių spalvų pereis prie subtilesnių vizualų, naudodamiesi analogiškų spalvų schemomis.

Jeigu naudosite tokį dizainą, kaip pagrindą pasirinkite pagrindinę prekės ženklo spalvą, kuri paryškinama gretimomis spalvomis, prislopintais tonais ar neutraliais atspalviais. Šis efektas gali būti ypač patrauklus ir mažiau blaškyti esant drąsesniems ir sudėtingesniems logotipų dizainams. Be to, tai gali suteikti atpalaiduojančią ir harmoningą vizualinę patirtį.


07. Kompozicijos taisyklių laužymas

Kurdami logotipą, dauguma dizainerių vadovaujasi pagrindinėmis geros kompozicijos taisyklėmis: naudoja centruotą židinio tašką, palaiko balansą ir išlaiko nuoseklią vizualinę hierarchiją. Bet mes visi žinome, kad kartais taisyklės yra sulaužomos – šią tendenciją mes tiesiog privalėjome įtraukti į šį sąrašą.

Nebijokite šių taisyklių pažeisti – galite pasirinkti vieną logotipo dizaino elementą ir jį išskirti, pavyzdžiui, jei jūsų logotipe yra įmonės pavadinimo žodis, sumažinkite vienos raidės šrifto dydį pašalindami ją iš bendro formato. Įgyvendinus šį savitą stilių, jūsų logotipas tikrai išsiskirs iš kitų.

Logotipo autorius: „Wix“ naudotojas Simon Walker


08. Gamtos motyvų įtraukimas

Gamta visuomet gali priminti apie poreikį atsinaujinti, ypač tada, kai ne už kalnų ir naujieji metai. Nors logotipo dizainas ir negali visiškai atkurti gamtoje esančios atmosferos, jis tikrai gali ją bent jau imituoti.

2021 m. kai kurios logotipų mados galimai bus įkvėptos šios koncepcijos. Jau dabar galime pastebėti, kad nemažai prekės ženklų, kurie net nėra susiję su sveikatos, aplinkosaugos ir tvarumo sektoriumi, savo logotipuose naudoja lapinius motyvus, gėlių vaizdus ir žemės atspalvius.

Logotipas sukurtas naudojant „Wix Logo Maker“


09. Jaustukų naudojimas (angl. emojis)

Jaustukai jau spėjo tapti neatsiejama susirašinėjimo žinutėmis dalimi. Šiuo metu simbolių kolekciją sudaro daugiau nei 3300 jaustukų – tai, galima sakyti, sudaro vaizdų žodyną, leidžiantį aiškiai ir glaustai išreikšti emocijas.

2021 m. pamatysime, kad jaustukai atsidurs dizaino pasaulyje, ir neabejojame, kad jie bus populiarūs elementai kuriant logotipą. Prieš pradėdami galvoti, kad tai kičas, atsižvelkite į tai, kad net „MoMA“ (Modernaus meno muziejus) atkreipė dėmesį į jaustukų įtaką ir svarbą 2017 m. parodoje „Inbox: The Original Emoji“. Mes matome, kaip įvairiausių jaustukų vis daugėja, ir džiaugiamės, kad šie lengvabūdiški paveikslėliai artėjančiais metais padės kurti logotipo dizainą.

Logotipas sukurtas naudojant „Wix Logo Maker“

Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania