5 geriausi landing page pavyzdžiai, iš kurių vertėtų pasimokyti

Updated: Jul 3, 2019


Po to, kai pradėjote savo verslą ir sėkmingai paleidote internetinę svetainę, laikas pradėti generuoti vartotojų srautą. Koks pats naudingiausias būdas įsitraukimui didinti? Mūsų atsakymas – landing page! Kodėl? Jį lengva sukurti, jis prieinamos kainos ir be galo efektyvus.


Priešingai tradicinei svetainei, kur žmonės naršo po kelis puslapius ar kategorijas, landing page yra vieno puslapio svetainė. Ją sudaro viena aiški žinutė, išsami antraštė, keli įtraukiantis vizualai bei patrauklūs kvietimo veikti mygtukai (angl. Call-to-action).


Tai puikus įrankis pardavimams, naujų elektroninio pašto prenumeratoriams ar renginių registracijoms gauti.


5 geriausi landing page pavyzdžiai


1. Wix.com


Wix.com yra svetainių kūrimo tinklas, kuriuo naudojasi virš 150 milijonų vartotojų visame pasaulyje. Wix.com suteikia galimybę visiems susikurti stulbinančią, profesionalią ir naudingą svetainę nemokamai. Nepriklausomai nuo patirties, rasite įrankius ir sprendimus, kurių reikia sukurti jūsų svajonių svetainę.


Ko jūs galite išmokti iš „Wix“ puslapio:


· Pastebimas kvietimo veikti mygtukas:

o Nedaugžodžiaukite: 2–4 žodžių užteks.

o Naudokite su veiksmu susijusius žodžius.

o Pridėkite įtaigos ir skubos kruopelę.

o Naudokite jūsų prekinį ženklą atspindinčią kalbą.

o Būkite kuo tikslesni: vartotojai turi žinoti, ko tikėtis paspaudus mygtuką.

· Įtrukiantys vizualai: Wix.com naudoja pilno ekrano užsklandą, kuri susilieja su naršyklės vaizdu. Jūsų pasirinkti vizualai turi efektyviai ir greitai atskleisti, koks jūsų produkto ar paslaugos tikslas.

· Minimalizuokite slinkimą: svarbiausia informacija turi atsirasti vaizde, kurį pirmiausiai mato lankytojas neslenkant daugiau į apačią. Šiuo atveju, tai logotipas, antraštė, veiksmo mygtukas ir vizualai. Jei informacijos yra daugiau nei vietos pirminiame vaizde, naudokite nuorodas kaip rodykles, skatinančias žiūrėti žemiau.


2. Airbnb


Nuo 2008 m. „Airbnb“ pakeitė tai, kaip žmonės keliauja. Nuo to laiko svetainė tik augo prieinamų variantų dėka.


Įmonės tinklalapis sieja du priešingus vartotojus: paslaugos teikėjus ir klientus. Čia landing page orientuojasi į verslus, kurie ieško apgyvendinimo, erdvės bendradarbiavimo ar komandos formavimui keliaujant.


Ko galite išmokti iš „Airbnb“ puslapio:


· Video užsklanda. Video yra puikus ir įtraukiantis įrankis parodantis, kaip veikia produktas arba paslauga. Kadangi „Airbnb“ turi daug įvairių pasirinkimų, vietų bei paslaugų, video yra puikus būdas parodyti viską vienu metu. Svarbu, kad vizualo kalba išliktų pastovi puslapyje. Tai pasiekiama naudojant panašių atspalvių ar temos vizualus.

· Pasirūpinkite, kad jūsų produktas būtų matomas. Tai gali būti rodoma per jūsų logotipą, šūkį ar kitą elementą, padedantį auditorijai atpažinti jus.


3. Uber


Įsikūręs 2009 m., „Uber“ per šiuos metus užsitarnavo aukštą poziciją ir yra daugelio atpažįstamas. Nuo įsikūrimo įmonė išsiplėtė iki privačių kelionių, maisto pristatymo ar net dviračių dalinimosi sistemos.


Nauja plėtros dalimi neseniai tapo „Uber Central“ paslauga. Tai suteikia verslams galimybę suplanuoti keliones savo klientams, svečiams ar pirkėjams. Taip jūsų klientui nereikia turėti programėlės, kadangi viską už jį padarote jūs.


Nors „Uber Central“ puslapis skiriasi nuo įprasto „Uber“, bet jis puikiai atpažįstamas kaip „Uber“ dalis.


Ko galite išmokti iš „Uber“ puslapio:


· Dėkite trumpus tekstus: jūsų lankytojai apkraunami informacija, todėl vartotojai yra įvaldę permetimo akimis skaitymo būdą. Norint su tuo kovoti jūsų tekstas turi būti patrauklus ir trumpas.

· Sekite „F modelį“: šis modelis buvo atrastas vykdant akių sekimą. Štai kaip jis veikia:

o Horizontalios linijos. Tai linijos, kuriose turite įdėti antraštę, kuri greitai paaiškina skaitytojui, ko tikėtis jūsų puslapyje.

o Vertikalios linijos. Po to, kai akys nuskanuoja viršutinę horizontalią jūsų puslapio sekciją, natūraliai žvilgsnis links vertikaliai žemyn, išlikdamas kairėje pusėje. Šią vietą jūs turite užpildyti įdomia informacija, kuri paskatins lankytoją toliau skaityti. Svarbu paminėti, kad daugelis svetainių seka ne „F modelį“, o „Z modelį“. Taip yra todėl, kad „Z modelis“ suteikia daugiau vietos tekstui.

· „Z“ viršus. Pradedama nuo kairiojo viršutinio kampo, kur natūraliai krypsta akys. Čia galite įdėti logotipą

· Įstrižainė. Viskas, ką čia paskelbiate, turi iš karto pritraukti dėmesį. Čia galite pateikti pasiūlymą, kopijas, nuotraukas, video ar formas.

· Apatinis dešinys kampas. Tai vieta sudominti lankytojus, kurių dėmesį iki šiol pavyko išlaikyti. Užbaikite viską veiksmo mygtuku. Tai gali būti kvietimas prenumeruoti naujienlaiškį, pradėti bandomąją versiją, nusipirkti produktą arba susitarti dėl susitikimo.


4. LinkedIn


Tai socialinis tinklas, skirtas profesionalams ir verslo kontaktams. Vartotojai gali parodyto savo verslo sugebėjimus, pasiekimus, darbuotojus ir dar daugiau. Jo landing page koncentruojasi į verslus, siekiančius pasiekti naujus klientus reklamuojantis „LinkedIn“.


Ko galite išmokti iš „LinkedIn“ puslapio:

· Išlaikykite dėmesį: kuo greičiau eisite prie esmės, tuo geriau. Jūsų landing page turi turėti vieną tikslą. Nepasiklyskite tarp vizualų, pabrėžkite savo kvietimo veikti mygtuką.

· Suteikite savo informacijai eiliškumą: „LinkedIn“ puikiai išplanavo lankytojo, norinčio reklamuoti, minčių seką. Pirmiausia apibūdina, kas nutinka pradėjus šį procesą. Tada pateikia priežastis, kodėl reikėtų pasirinkti juos. Toliau pateikia detales apie pasirinkimus ir biudžeto galimybes naudojant trumpą tekstą ir nuotraukas. Galiausiai, prideda vartotojų sėkmės istorijas.


5. Vimeo for business


„Vimeo“ – video įrašų dalinimosi platforma sukurta filmų kūrėjų, kurie orientuojasi į labiau profesionalią auditoriją. Jų nukreipiamasis puslapis orientuotas į naudotojus, kuriems reikia video sprendimų verslui. Visos funkcijos kartu su trumpu aprašu pateikiama video formoje. Antraštė ryški ir aiški. Ją seka kvietimo veikti mygtukas.


Ko galite išmokti iš „Vimeo“ puslapio:

· Supraskite savo auditoriją: kadangi landing page negali įtikti visiems, svarbu suprasti savo auditoriją, kai rašote tekstus. „Vimeo“ antraštė atskleidžia, kad jie supranta, ko nori pasiekti verslai ir aiškiai tai išdėstė.

· Panaikinkite visus kitus nukreipimus: jūsų nukreipiamasis puslapis turi turėti aiškų tikslą – paversti lankytojus vartotojais / klientais. Taigi pašalinkite visas nuorodas, kurios gali atgrasyti lankytojus.


Geriausi būdai siekiant sukurti efektyviausią landing page


1. Sutelkite dėmesį į kvietimo veikti mygtuką.

2. Naudokite pritraukiančius vizualus.

3. Minimalizuokite slinkimą.

4. Įtraukite video.

5. Pasirūpinkite, kad jūsų produktas būtų matomas.

6. Laikykitės trumpų tekstų.

7. Sekite „F metodą“ arba „Z metodą“.

8. Pateikite viliojantį pasiūlymą.

9. Aiškiai pateikite žinutę.

10. Pabrėžkite antraštę.

11. Pakartokite veiksmo mygtuką.

12. Išlaikykite dėmesį.

13. Suteikite informacijai eiliškumą.

14. Supraskite savo auditoriją.

15. Panaikinkite kitas navigacijas.

16. Minimalizuokite pildomų laukų kiekį.

17. Įveskite privatumo politiką.

18. Panaudokite baltą erdvę.

19. Sukurkite įtraukiančią patirtį.

20. Pridėkite dalijimąsi socialiniuose tinkluose.

21. Užtikrinkite patogią mobiliąją versiją.

Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania