• simona9017

12 patarimų, kaip sulaukti konversijų iš nukreipimo puslapių (angl. landing page)


Internetinėje rinkodaroje nukreipimo puslapiai gali padėti efektyviai pritraukti potencialių klientų ar padėti įgyvendinti numatytus tikslus. Skirtingai nuo įprasto tinklalapio, kuriame dažniausiai reklamuojamas visas prekinis ženklas ar tam tikra paslauga, nukreipimo puslapiai akcentuoja vieną konkretų produktą ar funkciją, kad paskatintų registraciją ar tiesiog prekių pirkimą.


Šiame įraše apžvelgsime funkcijas, dėl kurių nukreipimo puslapiai yra vertingi jūsų verslui ir kaip jie gali praversti organizuojamose kampanijose. Mes rekomenduojame peržiūrėti pateiktus nukreipimo puslapių geriausios praktikos pavyzdžius ir išbandyti juos su šiuo nukreipimo puslapio kūrimo įrankiu. Norėdami sulaukti sėkmingų konversijų iš nukreipimo puslapio, atkreipkite dėmesį į šiuos žingsnius.


01. Apibrėžkite savo tikslą

Kaip tam tikros verslo šakos atstovas, turite daugialypį tikslą – gauti daugiau registracijų, naujienlaiškių prenumeratų, sukelti susidomėjimą internetiniais seminarais, elektroninėmis knygomis ar kita rinkodaros medžiaga, o galiausiai – parduoti savo produktus ar paslaugas.

Nukreipimo puslapis, kita vertus, turi tik vieną tikslą, todėl puslapis turėtų griežtai orientuotis į jį, siekiant lankytojus paversti potencialiais klientais. Šio tikslo nustatymas yra viena iš svarbiausių nukreipimo puslapio geriausios praktikos pavyzdžių, nes tai leis geriau suprasti, kokio tipo nukreipimo puslapį turėsite sukurti.

Jei nesate tikri dėl savo tikslų, pateikiame keletą dažniausiai pasitaikančių:

  • Paskatinti žmones pirkti produktus ar paslaugas;

  • Skatinti lankytojus palikti savo el. pašto adresą;

  • Surinkti kuo įmanoma daugiau registracijų į renginį.

02. Įtraukite galingus CTA (call-to-action)

Kai nustatysite nukreipimo puslapio tikslą, parašykite aiškų ir viliojantį „raginimą veikti“ (angl. CTA arba call-to-action). Paprastai jie sudaryti iš 1-3 žodžių, skatinančių skaitytojus spustelti.


Vizualiai jūsų raginimas veikti turi atrodyti kaip mygtukas. Sukurkite jį atpažįstamos formos, kad lankytojams būtų aišku, jog norėdami atlikti tam tikrą veiksmą, pavyzdžiui, nusipirkti jūsų produktą ar paslaugą, jiems reikia paspausti mygtuką.


Papuoškite CTA mygtuką kontrastinga, išsiskiriančia spalva. Taip būsite tikri, kad jis ne tik yra matomas, bet ir išlieka lankytojo mintyse.


03. Kurkite dizainą su kryptimis (angl. design with direction)

Viena iš puikaus nukreipimo puslapio ypatybių yra tai, kad jis natūraliai ves lankytojų dėmesį tokia tvarka ir kryptimi, kokia norite. Norėdami tai pasiekti, nukreipimo puslapio dizaine reikėtų naudoti vaizdinius nurodymus, kurie nukreipia ir skatina lankytojus slinkti nukreipimo puslapiu žemyn. Tai gali būti tiesiog rodyklės, vaizdai ar animacijos, skatinantys žmones skaityti toliau.


Be to, suformuokite nukreipimo puslapius naudodami F arba Z šablonus, kurie atspindi natūralų žmonių akių judėjimo iš vieno taško į kitą būdą, kai yra skaitomas tekstas.


Jei nesate tikri, kaip sukurti dizainą nuo nulio, šie nukreipimo puslapio šablonai yra vertingi atspirties taškai. Atsižvelgdami į minėtus vaizdinius modelius, galite nukreipti lankytojus tiesiai į CTA mygtukus.


04. Laikykitės virš matomos ribos

Dar viena geriausia nukreipimo puslapio praktika yra svarbiausio turinio talpinimas virš matomos ribos – puslapio dalis, matoma ekrane, kol vartotojas pradeda slinkti žemyn.


Šioje erdvėje įdėkite CTA mygtukus, taip pat įtaigiausius savo tekstus ir patrauklius vaizdus. Tačiau naudokite viską minimaliai – juk norėsite, kad nukreipimo puslapis būtų vizualiai patrauklus ir lengvai įskaitomas.


Įdomu, kaip strategiškai suformatuoti savo puslapį? Peržiūrėkite šiuos nukreipimo puslapio pavyzdžius, kad pasisemtumėte idėjų.


05. Venkite dingsčių išeiti iš nukreipimo puslapio

Kadangi nukreipimo puslapyje reikia sutelkti dėmesį į vieną tikslą, turėtumėte vengti bet kokių elementų, dėl kurių žmonės galėtų nuo jo nuklysti.


Atsispirkite pagundai nukreipti į savo pagrindinį puslapį iš nukreipimo puslapio arba įtraukti savo tinklalapio naršymo juostą. Tai pat, nereklamuokite kitų produktų ir nenurodykite papildomų turinio elementų, jei jie nėra tinkami numatytam tikslui pasiekti.


06. Parašykite įtaigų tekstą

Kuriant galingą nukreipimo puslapį, tekstas eina koja kojon kartu su vaizdais. Nukreipimo puslapiai turi būti lengvai suprantami – skaitytojai paprastai nenori užtrukti ilgiau nei kelias sekundes juos peržiūrint. Dėl šios priežasties kiekvienas jūsų pasirinktas žodis yra svarbus ir turi vertę.


Venkite ilgų aprašomųjų pastraipų ir verčiau pereikite prie reikalo. Nors kai kurie nukreipimo puslapiai yra ilgi ir reikalauja didesnės apimties kūrybinio pobūdžio teksto, tačiau dažniausiai naudinga, jei jie yra trumpi.


07. Pabrėžkite naudą

Kai kuriate nukreipimo puslapį, prašote lankytojų ką nors padaryti už jus, nesvarbu, ar tai būtų pirkimas, prenumerata ar registracija. Bet ar jūs paaiškinate, ką jie gaus mainais?


Nukreipimo puslapyje reikia labai aiškiai nurodyti, kodėl šis pasiūlymas gali būti naudingas lankytojams, o ne jūsų įmonei. Užuot reklamavę savo produkto ar paslaugos savybes, atkreipkite dėmesį į tai, kaip tai galėtų pagerinti pirkėjų ar užsiregistravusiųjų gyvenimą. Galvokite mažiau tokių tekstų, kurie prasideda „Šis produktas yra puikus, nes ...“ ir daugiau „Jums bus naudingas šis produktas, nes…“.


Jei nesate tikri, kaip pradėti, rekomenduojame sudaryti pagrindinių pasiūlymų savybių ir pranašumų sąrašą. Tada šalia kiekvieno punkto parašykite, kaip jų pranašumai ar savybės pasitarnautų jūsų klientams.


08. Pasinaudokite socialiniais įrodymais (angl. take advantage of social proof)

Socialinis įrodymas yra psichologinis reiškinys, kai žmonės kopijuoja kitų elgesį. Kaip rinkodaros ar pardavimų profesionalas, galite pasinaudoti šiuo žmogaus įpročiu kurdami nukreipimo puslapius.


Į savo nukreipimo puslapį įtraukite rašytinius patenkintų klientų atsiliepimus, vaizdo įrašus, kur jie išbando produktą ar tiesiog nuotrauką, kurioje demonstruojamas jūsų produktas, naudodami jų vardus, taip pat pareigas, kad patvirtintumėte jų atsiliepimų tikrumą.


Taip pat, jei jūsų klientai yra gerai žinomos įmonės ar prekės ženklai, įtraukite jų logotipus į nukreipimo puslapį, kad sustiprintumėte savo autoritetą bei pasitikėjimo jausmą, kas gali paskatinti klientus pirkti jūsų produktus.


Nepriklausomai nuo pasirinkto formato, prieš įtraukdami jų informaciją, būtinai gaukite savo klientų leidimą.


09. Optimizuokite paieškai

Jūs tikriausiai jau galvojate apie visus nukreipimo puslapio reklamavimo būdus – nuo el. pašto rinkodaros iki socialinės žiniasklaidos įrašų. Tačiau svarbu nepamiršti optimizuoti nukreipimo puslapio paieškos platformoms.


Nesvarbu, ar darote mokamus skelbimus „Google“, ar natūraliame SEO, nukreipimo puslapiuose informaciją reikėtų taikyti pagal raktinius žodžius, kaip tai darote su savo tinklalapio tekstu ir tinklaraščio turiniu. Tai padidins tikimybę, kad kažkas ras jūsų nukreipimo puslapį.


Raktinių žodžių tyrimo priemonės, tokios kaip „Ubersuggest“ ar „Ahrefs“, gali padėti rasti šias svarbiausias frazes. Dauguma šių įrankių ne tik parodo natūralios paieškos srautą, kurį šie terminai gauna per mėnesį, bet ir parodo vidutinį mokestį už paspaudimą.


10. Pritaikykite nukreipimo puslapį mobiliesiems telefonams

Šiais laikais maždaug pusė interneto srauto gaunama iš planšetinių kompiuterių ar mobiliųjų įrenginių. Tai reiškia, kad turite sukurti nukreipimo puslapį, kuris mobiliajame įrenginyje atrodo lygiai taip pat gerai, kaip pačiame kompiuteryje.


Jei kuriate nukreipimo puslapį „Wix“ platformoje, puslapis automatiškai prisitaikys, kad atitiktų mobiliojo telefono ekraną.


11. A/B testavimas

Be aukščiau pateiktos nukreipimo puslapio geriausios praktikos įgyvendinimo, yra dar vienas būdas užtikrinti jūsų puslapio sėkmę – A/B testavimas.


Tai reiškia, kad reikia sukurti du panašius, bet šiek tiek skirtingus nukreipimo – A ir B – puslapius bei juos išbandyti, kad sužinotumėte, kuris puslapis patraukė daugiausiai jūsų tikslinės auditorijos dėmesio.


Yra keli skirtingi kintamieji, kuriuos galite išbandyti – jūsų raginimo veikti spalva ar vieta, antraštės formuluotė, fono spalva ir pan. Tiesiog būkite atsargūs, kad nebūtų per daug skirtumų tarp puslapių. Idealiu atveju, turėtumėte sugebėti tiksliai nustatyti vieno puslapio sėkmės priežastį, kad galėtumėte naudoti šią informaciją būsimiems nukreipimo puslapių dizainams.


12. Naudokite nukreipimo puslapio šabloną

Kai reikia apsvarstyti tiek daug skirtingų nukreipimo puslapio geriausios praktikos pavyzdžių, efektyviausia būtų pasinaudoti jau sukurtais nukreipimo puslapio šablonais. Juos kuria profesionalai, turėdami omenyje konversijas, todėl galite būti tikri, kad jie skatins pardavimus ir padės pritraukti potencialius klientus. Svarbiausia, kad šie šablonai taip pat yra visiškai pritaikomi, todėl galite pritaikyti savo turimus vaizdus, ​​tekstus ir koreguoti dizainą, kad viskas atitiktų būtent jūsų prekinį ženklą.


Jei nekantraujate pradėti, išbandykite šį nukreipimo puslapio kūrimo įrankį. Tai greitas sprendimas, kuris padės jums sukurti nemokamus nukreipimo puslapius, pritaikytus jūsų poreikiams.