10 patarimų, kaip optimizuoti „YouTube“ reklamines kampanijas


Paskutiniame savo blog'o įraše kalbėjome apie techninius procesus, norint paleisti „YouTube“ reklamines kampanijas. Tačiau turime dar kelis patarimus, kaip išgauti viską iš kiekvieno šioje platformoje išleisto cento.


1. Matuokite savo reklamų pasisekimą


Po to, kai sukūrėte savo reklamą, svarbu pamatuoti ir jos rezultatus. Yra keli svarbiausi rodikliai, pavyzdžiui, peržiūros, žiūrėjimo laikas, įsitraukimas ir pan., kuriuos stebint rezultatus sekti tampa kur kas paprasčiau. Taip pat galite išsikelti pradinį tikslą, kad sužinotumėte, ar reklamos rodikliai siekia norimus rezultatus. Nepamirškite, kad vienas iš pagrindinių rodiklių, į kurį turite orientuotis yra naujo kliento atvedimas.


2. Patikslinkite savo auditoriją


Jei supratote, kad nepasiekiate reikiamos auditorijos, jums reikėtų grįžti žingsnį atgal ir ją patikslinti. Arba sukurti truputį kitokią reklamos grupę ir pasižiūrėti, kaip tai paveiks jūsų paspaudimų ir peržiūrų skaičių. Galite susismulkinti iki labai specifinės auditorijos, įskaitant demografiją, pajamas ir asmeninius interesus. Tačiau kartais per daug detalizuojant auditoriją galima padidinti konkurenciją ir kainą už vieną peržiūrą.


3. Venkite kūrybinio pervargimo


Net jei tobulai nusistatėte savo auditoriją, per dažnai matoma ta pati reklama praras savo efektyvumą ir pradės erzinti vartotoją. Tai vadinama kūrybiniu pervargimu, kurio galima išvengti turint kelis video, rodomus pamainomis. Tai taip pat gali padidinti peržiūrų skaičių.


4. Jei reikia, patikslinkite savo reklamą


Jei jūsų reklama ne tokia veiksminga, kaip tikėjotės, net po to, kai patikslinote auditoriją, metas peržiūrėti pačią reklamą. Gali užtekti paprasčiausiai patrumpinti trukmę, pakeisti įvadinį video arba nuimti call-to-action .


5. Pridėkite „Google Ads“ konversijos pikselius į savo svetainę


Jei jūsų reklama nuveda į jūsų svetainę, konversijos pikselių pridėjimas gali suteikti labai daug informacijos. Šios sekimo priemonės įdiegimas jūsų Wix.com svetainėje leis jums matyti, ar svetainės paspaudimas nuvedė į pardavimus, atsisiuntimus ar kitus veiksmus.


6. Eksperimentuokite su keliais reklamų formatais


Šis žingsnis padės jums geriau susipažinti su pačia platforma ir jos galimybėmis. Taip pat tai padės pamatyti, ar kažkokios rūšies video jums veikia geriau nei kiti. Galbūt video atradimų reklamos jums veikia efektyviau nei bumper reklamos? Jūs to niekada nesužinosite, iki kol nepabandysite kelių formatų ir atrasite labiausiai jums tinkantį.


7. Nebijokite


Nepamirškite, tai „YouTube“. Čia galite rasti keisčiausių video, po kurių galite tapti visai kitu žmogumi. Žmonės ateina į „YouTube“ tikėdamiesi kažko išmokti arba būti pralinksmintiems, tad nebijokite paeksperimentuoti ir aprėpti šias abi sritis. Parodykite linksmą ir originalią savo prekinio ženklo pusę –tokios reklamos geriausiai įsimenamos.


8. Skatinkite tinkamus žmones


Jei kažkam neįdomi jūsų reklama – ji bus praleista. Taip bus dažnai, todėl labai neišsigąskite. Tačiau yra žmonių, nuoširdžiai susidomėjusių jumis ir žiūri jūsų reklamas. Jiems tereikia postūmio, kad imtų veikti. Galite pateikti pasiūlymą vėliau nei buvo leista praleisti video, taip skatinant žiūrinčiuosius jūsų reklamą pamatyti iki galo.


9. Apmąstykite galimybę pridėti titrus


Tai padės ne tik turintiems klausos sutrikimus, bet ir tiems, kas nori žiūrėti video be garso, pavyzdžiui, važiuojant autobusu. Titrų pridėjimas reklamoje gali būti naudingesnis nei galite pagalvoti ir netgi pagerinti jūsų video SEO rangą.


10. Išsiplėskite


Kažkas naujas „YouTube“ reklamoje gali nukrypti nuo išplėstinių nustatymų, bet jūs neturėtumėte! Nustatymai, tokie kaip dažnio ribojimas, pamažins reklamos rodymo vienam asmeniui kiekį ir parodys ją daugiau žmonių. Šis nustatymas, sujungtas kartu su skelbimo tvarkaraščiu, gali padėti pasiekti daug naujų akių.

Jaunojo verslo bendruomenė

El. paštas:

wixhub-LT@wix.com

Rūdninkų g. 2, Vilnius, Lietuva

Paskyra Facebook'e:

Wix Hub Lithuania